چهار راه اشتباه در ساخت اپ اندروید و ios

چهار راه اشتباهی که نباید در ساخت اپ اندروید و ios رفت!

یکی از کارهایی که مدیران برای توسعه کسب و کارشان اتخاذ می کنند، توسعه راههای فروش است، یکی از راههای که بسیار در این سالها به آن توجه شده است توسعه فروش از طریق ساخت اپ اندورید و ios برای مجموعه است.

قطعا این راه با توجه به اینکه تجارت همراه این روزها سهم قابل توجهی از مبادلات مالی را از آن خود کرده است توجیح های بسیار دارد و کسب و کاری که می خواهد در جا نزند باید دیر یا زود نسبت به ساخت اپ اندروید و ios اقدام کند، اما پروسه ساخت اپ اندروید و ios می تواند همانند باتلاقی باشد که مجموعه را تا مدت ها درگیر خود کند. در این مقاله به چهار راه اشتباهی که نباید در ساخت اپ اندروید و ios مرتکب شد، اشاره می کنیم.

1. اپ مگه مفهوم می خواد؟!

بسیاری فکر می کنند همین که خدمات خود را از روی وب به روی اپ بیاورند کفایت می کند و اپ مفهوم نمی خواهد! باید به این دسته بگوییم که پلتفرم موبایل علاوه بر اینکه خدمات را به گونه مختلفی به مخاطبان شما نشان می دهد، ماهیت متفاوتی دارد. پس باید دقیقا مشخص کنید که اپ شما قرار است چه مفهومی از کسب و کارتان را به نمایش در بیاورد و دنبال کند.

2. ابزار های عجیب و غریب!

مردم در استفاده از گوشی های همراه بی قرار هستند، گویی همه عجله دارند و یک جا بند نمی شوند، پس سعی نکنید با ابزار های مختلف آنها را از نیاز هایشان دور کنید، همه تلاشتان باید بر این باشد که نیاز های آنان را در ساخت اپ اندروید و ios در نظر داشته باشید و آنها را رفع کنید.

3. نداشتن برنامه برای به روز رسانی!

مدیران فکر میکنند هزینه ساخت اپ اندروید و ios را یکبار باید بپردازند گرچه این طور نیست و آنهایی که چنین تفکری دارند، باید بدانند که تفکر آنها بر پایه محصول است و نه بر پایه مخاطب! نیاز های مخاطبان بالا و پایین می شود و باید برای رفع آنها برنامه ای داشت، ساخت اپ اندروید و ios راهی برای حضور در دستان مشتریان است، اگر قصد دارید راه را نیمه کاره شروع کنید بهتر است آن را آغاز نکنید!

4. المان های نا آشنا!

نوآوری خوب است، خلاقیت به خرج دادن نیز خوب است اما هر دوی اینها باید برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد گند و همچنین مخاطب را سرگردان نکند! برنامه نویس محترمی که لوگوی فروش را جیب شلوار می گذاری فکر می کنی خلاقیت به خرج داده ای؟! دوست همکار عزیز خلاقیت این نیست! این کار توهین است به همه خانمها! آنها پول را از کیف پولشان در می آورند! برنامه نویس محترم، ساخت اپ اندروید و ios باید با رعایت حقوق استفاده کنندگان باشد!

چهار راهی که ذکر شد همراه با مصادیق آنها از راههای اشتباهی است که در ساخت اپ اندروید و ios توسط غیر حرفه ای ها پیموده شده است.  شما می خواهید حرفه ای باشید؟

در اپلیکیشن ساز اپچار سعی شده است که قوانین متریال دیزاین رعایت شود و ساختاری با   ui  و ux مناسب به کاربران ارائه گردد.

ساخت اپ

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟