نحوه ی درست انتشار اپلیکیشن ها

نحوه ی درست انتشار اپلیکیشن ها:

اگر شما قصد کرده باشید با طراحی اپلکیشن موبایل اندروید و ios جایی در تجارت همراه برای خود دست و پا کنید به خوبی می دانید جایگاه شما در تجارت همراه بالا نخواهد رفت مگر اینکه مردم از اپلکیشن های شما استفاده کنند. چرا که این مردم هستند که بازار را می سازند. برای اینکه شانس یافتن مشتریان تان را بالا ببرید راههای زیر را به شما پیشنهاد می دهیم!

راههایی برای نحوه ی درست انتشار اپلیکیشن:

1. ثبت اپلیکیشن در بازار و گوگل پلی را سریع انجام بدهید!

اولین قدم در مسیر همگانی کردن یک اپلیکیشن، ثبت اپلیکیشن در بازار و گوگل پلی است. بدون اینکه این پروسه ثبت را انجام بدهید هیچ شانسی برای خود باقی نمی گذارید. ثبت اپلکیشن در بازار و گوگل پلی، ظرائف خاص خود را دارد، مخصوصا انتشار در گوگل پلی به خاطر تحریم ها راه مستقیمی ندارد. سعی کنید از افرادی که ثبت اپلیکیشن در بازار و گوگل پلی را انجام داده اند بهره ببرید تا این مرحله را سریع بگذارنید تا انرژی خود را صرف موارد اصلی بکنید.

تصور غلط!
ثبت اپلیکیشن در بازار و گوگل پلی آسان شاید به نظر برسد ولی برای فرد یا مجموعه ای که این کار را بارها انجام داده است! ادعای حرفه ای ها را در نیاورید.

2. نقد بنویسید!

با یک نقد کارا و هوشمندانه می توانید مخاطبان بیشتری به سمت اپلیکیشن خود بکشانید، مردم در هنگام نصب اپلیکیشن های موبایل شدیدا دهن بین هستند از این ویژگی آنها سوء استفاده کنید و بر روی اپلیکیشن خود نقد بنویسد. نقد های خود را در کانال های دیگر منتشر کنید تا مردم در باره اپلیکیشن شما حرف بزنند.

تصور غلط!
چرا با نقد بر روی اپلکیشن خودمان گل به خودی بزنیم و برای خود دشمن بتراشیم! این تصوری غلط است گاندی وقتی گاندی شد که دشمنان بسیار داشت، خوشحال باشید که حتی دشمن سازی می کنید! در ضمن گفتیم نقد هوشمند بنویسید نه یک نقد تخریبی!

3. تبلیغ بکنید!

بسیاری ثبت اپلیکشن در بازار و گوگل پلی را کافی می دانند، اما واقعیت این است که این بازار ها بسیار بزرگ هستند و نمی توان بدون تبلیغ درست سری از سر ها در آورد. پس قسمتی از هزینه های خود را به تبلیغ اختصاص بدهید. شاید گزافه نباشد اگر بگوییم که بسیاری از اپلیکیشن های خوب چون خبری از آنها منتشر نشده در پستوی بازار مدفون شده اند. تبلیغات بنری، ویدیو مارکتینگ و .. را امتحان کنید قطعا ضرر نخواهید کرد.

تصور غلط
همه فکر می کنند یک اپلیکیشن خوب راه خود را پیدا می کند! اما واقعیت این است که اپلکیشن خوب در بازار هایی چون کافه بازار و گوگل پلی بسیار زیاد است و شما باید نشان بدهید که بهتر از بقیه هستید، این نشان دادن و جذب کاربر قطعا نیاز به هزینه تبلیغاتی دارد.

4.بازاریابی محتوا را جدی بگیرید

واقعیت این است که اپلیکیشن شما همانند یک محصول است محصولی که قرابت خاصی با فضای دیجیتال دارد، پس بهتر است که برای این محصول تان بازاریابی محتوایی انجام بدهید. بازاریابی محتوایی سبب می شود تا محصول شما به افراد زیادی معرفی بشود و شاید از این طریق قسمت عمده از کاربران را بتوانید جذب کنید. وقتی از بازاریابی محتوایی حرف میزنیم منظور تنها شبکه های اجتماعی نیستند ایمیل مارکتینگ، رپورتاژآگهی،  تبلیغات native را نیز باید مد نظر داشته باشید.

تصور غلط!
در مورد بازاریابی محتوایی تصور غلطی واقعا وجود ندارد و شک نکنید از این راه در دراز مدت نتیجه خواهید گرفت.

چهار مسیری که باهم مرور کردیم با ثبت اپلیکیشن موبایل در بازار و گوگل پلی شروع می شود و با بازاریابی محتوایی برای اپلیکیشن ادامه پیدا می کند. هر قسمت، بخش مهمی را ایفا می کند سریع با ثبت اپلیکیشن موبایل در بازار و گوگل پلی وارد مسیر پخش کردن شوید چرا که فرصت را نباید از دست داد.

اگر تمایل داشته باشید، اپلیکیشن ساز اپچار فرایند انتشار اپلیکیشن را برای شما انجام می دهد.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟