چگونه با اپلیکیشن خوانندگان بیشتری را جذب بلاگ وردپرس‌تان کنید؟

چگونه با اپلیکیشن خوانندگان بیشتری را جذب بلاگ وردپرس‌تان کنید؟

شاید برای‌تان سوال باشد که آیا داشتن بلاگ کمکی به وب سایت و کسب و کارتان می‌کند؟ آیا ارزشش را دارد که برای تولید آن وقت و انرژی بگذارید؟ پاسخ این است که، بله ارزشش را دارد. انتشار متناوب پست بلاگ، روش ساده و موثری برای بهبود بازاریابی درونگرای شماست، و باعث می‌شود حجم بازدید از سایت‌تان افزایش یابد، و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید.

مزایای بلاگ چیست؟

داشتن بلاگ به بهبود بازاریابی درونگرای شما کمک زیادی می‌کند و مزایای فراوانی دارد. در ادامه به پنج مزیت بلاگ اشاره می‌کنیم:

1- بهبود بهینه‌سازی و سئو:

موتورهای جستجو به دنبال مطالب و محتوای جدید و تازه هستند، و چه روشی بهتر از پست‌گذاری متناوب بلاگ. علاوه بر اینکه از طریق بلاگ می‌توانید دائما مطالب جدیدی منتشر کنید، کلمات کلیدی وب‌سایت‌تان را هم می‌توانید افزایش دهید.

2- ایجاد تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه:

می‌توانید در انتهای هر پست بلاگ‌تان سوالاتی را مطرح کنید و از این طریق وارد گفتگو و تعامل با مخاطبان‌تان شوید.

3- خود را به‌عنوان رهبر صنعت معرفی کنید:

فارغ از اینکه اندازه شرکت‌تان چقدر است، می‌توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند و تخصصی در بلاگ‌تان اعتمادسازی کرده و خود را به‌عنوان یک پیشرو مطرح کنید.

4- با مخاطب ارتباط برقرار کنید:

شما می‌توانید جنبه‌های مختلف کسب و کارتان، به‌خصوص جنبه‌های انسانی آن را، از طریق بلاگ نمایش دهید و به شرکت‌تان شخصیت انسانی دهید.

5- امکان دهید مطالب‌تان اشتراک‌گذاری شود:

می‌توانید به مخاطبان‌تان این امکان را بدهید که مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و در بازاریابی به شما کمک کنند.

چگونه مخاطبان بلاگ را افزایش دهم؟

انرژی و وقتی که برای تولید بلاگ صرف کرده‌اید نباید هدر رود. بنابراین، باید افراد بیشتری بلاگ شما را ببینند و مطالب آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند. زیرا از این طریق است که می‌توانید به اهداف سئو و بازاریابی‌تان برسید. اما برای اینکه بلاگ‌تان دیده و خوانده شود باید چکار کرد؟ روش‌‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

روی سئو و کلمات کلیدی کار کنید:

ابتدا کلمات کلیدی مورد نظرتان را مشخص کنید، سپس برای آنها مطلب بنویسید. ضمن اینکه استانداردهای سئو را نیز باید هنگام تولید محتوای بلاگ‌تان رعایت کنید.

تبادل لینک کنید:

لینک‌سازی هم به سئو سایت‌تان کمک می‌کند و هم باعث می‌شود مخاطبان وب‌سایت‌های دیگر مطالب شما را ببیند.

بلاگ‌نویس مهمان شوید:

برای بلاگ دیگران مطلب بنویسید و در آن به سایر مطالب بلاگ خودتان هم اشاره کنید.

در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید:

از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای یافتن مخاطبان جدید استفاده کنید. مطالب بلاگتان را در صفحه‌تان منتشر کنید و در پست‌تان از هشتگ هم استفاده کنید.

عنوان جذاب و ساختار استاندارد داشته باشید:

عنوان یا تیتر شما اولین چیزی است که مخاطبان می‌بینند. بنابراین در انتخاب عنوان خیلی دقت کنید. اگر بلاگ‌تان ساختار استانداردی هم داشته باشد کاربران راحت‌تر آن را مرور می‌کنند.

از فهرست و لینک استفاده کنید:

فهرست کمک می‌کند که مخاطب بهتر مطالب شما را بخواند. ضمن اینکه لینک دادن به سایر مطالب داخل و خارج سایت کمک می‌کند که کاربر مطالب بیشتری را ببیند و بهتر با شما آشنا شود.

اشتراک گذاری مطالب را ساده کنید:

امکانی فراهم کنید که کاربران راحت بتوانند پست‌های بلاگ‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارند. از لینک‌های انتشار در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، و پیام رسان‌ها استفاده کنید.

از عکس و دکمه فراخوان اقدام استفاده کنید:

انسان موجود بصری است، و استفاده از عکس باعث می‌شود توجه او بیشتر جلب شود. همچنین به کمک عکس می‌توانید بهتر و راحت‌تر منظورتان را برسانید. ضمن اینکه در هر بلاگ باید هدفی را دنبال کنید، و باید از کاربر بخواهید هدفی که مدنظرتان است را انجام دهد. این کار می‌توانید با استفاده از دکمه‌های فراخوان اقدام انجام دهید.

مقدمه و نتیجه گیری جذابی داشته باشید:

اگر کاربر در همان ابتدا جذب مطلب‌تان نشود، به احتمال زیاد از ادامه مطالعه آن منصرف خواهد شد. بنابراین، شما فرصت کمی دارید که توجه او را جلب کنید. به همین دلیل روی مقدمه بلاگ‌تان خیلی کار کنید. سعی کنید با سوال، نقل قول، جملات کوتاه، و عبارات چالش‌برانگیز شروع کنید.

در خاتمه هم مطالب‌تان را در چند جمله خلاصه و جمع‌بندی کنید. زیرا اگر کاربر همه مطلب را کامل و با دقت نخوانده باشد، می‌تواند چکیده آن را در انتها بخواند.

در وبلاگ دیگران نظر دهید:

این باعث می‌شود نظرات تخصصی شما مورد توجه دیگران قرار گیرد، و علاقمند شوند با نظرات شما بیشتر آشنا شوند. از این طریق می‌توانید آنها را به وب‌سایت و بلاگ‌تان ارجاع دهید.

از وردپرس استفاده کنید:

یکی از بهترین پلتفرم های بلاگ‌نویسی، بدون شک، وردپرس است. وردپرس بسیار ساده، مخاطب پسند، و سئو پسند است. وردپرس مزایای فراوانی دارد که قبلا در بلاگ اپلیکیشن وردپرس به آن اشاره کرده‌ایم، و توصیه می‌کنیم آن بلاگ ما را از دست ندهید.

از اپلیکیشن موبایل استفاده کنید:

امروزه حجم بالایی از ترافیک اینترنتی مربوط به گوشی‌های موبایل است. بنابراین، بسیاری از مخاطبان شما نیز از موبایل استفاده می‌کنند و با داشتن اپلیکیشن موبایل می‌توانید آنها را جذب کنید.

اگرچه داشتن وب‌سایت ریسپانسیو و واکنش-گرا می‌تواند در جذب مخاطبان موبایلی مفید باشد، اما اپلیکیشن موبایل تجربه و حس بهتری به آنها می‌دهد، ضمن اینکه در ذهن مخاطب، شما را به عنوان یک شرکت پیشرو معرفی می‌نماید. علاوه بر این، با استفاده از اپلیکیشن شما می‌توانید نحوه تعامل کاربر با محتوای بلاگ‌تان را بهتر بسنجید.

چگونه برای وردپرس اپلیکیشن بسازم

برای این کار یا باید یک نیروی متخصص استخدام کنید، یا با یک شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن قرارداد همکاری منعقد کنید، یا از سرویس اپلیکیشن‌ساز خودکار استفاده کنید. اپ‌چار یکی از شرکت‌هایی است که سرویس اپلیکیشن‌ساز خودکار ارائه می‌دهد، و تخصص ویژه‌ای در ساخت اپلیکیشن‌های وردپرس و ووکامرسی دارد. دارد.

ضمن اینکه به شما این امکان را می‌دهد که در کمتر از 10 دقیقه و در 4 قدم، اپلیکیشن وردپرسی‌تان را بسازید و بطور رایگان آن را امتحان کنید. علاوه بر این، اپ‌چار افزونه‌های کاربردی و مفیدی برای اپلیکیشن اطلاع رسانی وردپرس طراحی کرده که با نصب آنها می‌توانید قابلیت‌های اپلیکیشن خود را ارتقاء بخشید.

نتیجه گیری

در نهایت اینکه، داشتن بلاگ و انتشار متناوب پست‌های جذاب و هدفمند تاثیر بسیار مثبت بر سئو و عملکرد وب‌سایت شما دارد. اما برای اینکه مخاطبان مطالب بلاگ‌تان را ببینید و بخوانند باید کارهای مختلفی انجام دهید.

مانند استفاده از کلمات کلیدی، تبادل لینک، داشتن عکس، عنوان، مقدمه، ساختار، و جمع‌بندی استاندارد و جذاب، و انتشار آن در سایر بلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی. اما یکی از روش‌های بسیار مفید و کاربردی در موفقیت بلاگ، انتشار آن بوسیله اپلیکیشن موبایل در بازارهای اپلیکیشن است، به گونه‌ای که کاربران گوشی‌های هوشمند بیشتری را جذب کند.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟