پادکست بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

بررسی روش‌های مختلف معرفی و بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

شما قاعدتا از ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید اهداف مختلفی رو دنبال می‌کنید. این اهداف ممکن است حضور موثرتر در فضای موبایلی، جذب مشتریان جدید و تعامل با آنها، و یا ایجاد آگاهی در مخاطبان درباره برند و محصولات‌تان باشد.

اما پس از آنکه اپلیکیشن فروشگاهی اندروید خودتان را ساختید و در فروشگاه‌های اندرویدمنتشر کردید، چه اتفاقی می‌افتد؟

برخی افراد ممکن است به‌طور اتفاقی اپلیکیشن شما رو ببینند و آن‌را دانلود کنند. اما شما نباید در پی این نوع مخاطب غیرهدفمند باشید، بلکه باید در پی مخاطبانی باشید که به محصولات و خدمات شما علاقمندند و در پی کسب اخبار و اطلاعات بیشتری درباره شما هستند.

هدف، یافتن مشتریان و مخاطبانی است که اپلیکیشن شما برای‌شان ارزشمند بوده و به دنبال دریافت اطلاعات محصولات، شرایط ویژه فروش، و تخفیفات باشند.

بنابراین، بلافاصله پس از پایان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ، باید کار معرفی و تبلیغ آن، و به عبارت دیگه بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را آغاز کنید.

ما در این پادکست اپ‌چار درباره بازاریابی اپلیکیشن‌ فروشگاهی اندروید با شما صحبت خواهیم کرد و به بررسی روش‌های مختلف معرفی و بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید می‌پردازیم.

پادکست بازاریابی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟