قدرت اپلیکیشن در وفاداری مشتریان

قدرت اپلیکیشن های موبایل در افزایش وفاداری مشتریان

براساس تحقیقات انجام شده بیش از 70 درصد از شرکتهای تجاری اینگونه بیان می کنند : که حفظ یک مشتری از دستیابی به مشتری جدید آسان تر است بر اساس تحقیقات انجام شده : “هزینه به دست آوردن مشتری جدید پنج برابر گران تر از حفظ آن می باشد .”

 این موضوع در اصول تجاری به عنوان “برتری حفظ مشتری قدیمی به ایجاد مشتری جدید” شناخته می شود همچنین اصل “loyalty”(وفاداری) نیز بر همین اساس استوار می باشد حال سوال اینجاست که در دنیای پر رقابت امروز چگونه می توان یک مشتری را حفظ کرد؟

پاسخ به این سوال در یک جمله است : “بازاریابی موبایلی”

بادر نظر گرفتن این مطلب که کاربران اینترنت بیش از 60 درصد از زمان  آنلاین بودن شان از طریق موبایل شان هست و همچنین تمایل آنها به استفاده از اپلیکیشن به جای وب سایت ها به وسیله گوشی های هوشمند ، می توان به پتانسیل بازاریابی موبایلی پی برد.

قدرت اپلیکیشن

قدرت اپلیکیشن ها از چیست:

با استفاده از یک اپلیکیشن کاتالوگی یا اپلیکیشن فروشگاهی جذاب ،به روز و مشتری پسند و ارائه آن به مشتریان خود خصوصا مشتریان قدیمی ، می توانید هر روزه با مشتریان خود در تماس باشد و همچنین اخبار و فروش های ویژه خود را به وسیله پیام های نوتیفیکیشن به اطلاع آنها برسانید.خصوصا با در نظرگرفتن این مطلب ” امکان استفاده از اپلیکیشن شما حتی بصورت آفلاین توسط مشتری” می توان به ضرورت استفاده از اپلیکیشن در تجارت نوین پی برد.

با استفاده از اپلیکیشن های “APPCHAR” فروش خود را قدرتمند کنید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟