آیا داشتن اپلیکیشن ووکامرس ضرورت دارد؟

آیا داشتن اپلیکیشن ووکامرس ضرورت دارد؟

رشد فزایندۀ کاربران تلفن همراه در طول چند سال گذشته سناریو توسعه وب را کاملاً تغییر داده است. امروزه صاحبان سایت ها تمایل بیشتری در داشتن اپلیکیشن های موبایلی به ویژه ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی دارند.

مهم نیست که از نرم افزار اندروید، ios یا … استفاده می کنید. می توانید از اپلیکیشن های تلفن همراه به عنوان اپلیکیشن ووکامرس برای تحقق اهداف متنوع استفاده کنید.
اگر شما یک سایت محبوب وردپرس دارید و یا فروشگاهی اینترنتی با استفاده از ووکامرس راه اندازی کرده اید و قصد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را دارید، این مقاله شما را با اهمیت یک اپلیکیشن تلفن همراه آشنا می کند و راه های عالی برای تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن فوق العاده ارائه می دهد.

چرا باید یک اپلیکیشن ووکامرس  داشت؟

در این عصر طلایی موبایل، که هرکس با دستگاه های تلفن هوشمند، تبلت، iPhones ، iPads و … احاطه شده است تکیه تنها بر یک وب سایت به روی صفحه کامپیوتر برای کسب و کار سودمند نخواهد بود و شما را از این پتانسیل بالقوه محروم می کند.

همچنین فرصت کسب درآمد بیشتر را از دست خواهید داد. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی (اپلیکیشن ووکامرس) دسترسی ساده تر به سایت فراهم می شود. بنابراین عدم داشتن یک اپلیکیشن تلفن همراه برای کسب و کار، یک خطر است که شما آن را دوست ندارید.

ممکن است سئوالات بسیاری در ذهن داشته باشید. آیا داشتن یک وب سایت پاسخگو برای کاربران موبایل کافی نیست؟ آیا اپلیکیشن ووکامرس کارایی کافی را خواهد داشت؟

بله تا حدودی کافی خواهد بود، اما اگر  می خواهید کاربران تلفن همراه را با برخی از ویژگی های پیشرفته مانند اعلان ها، به روزرسانی های منظم محتوا و جستجوی آفلاین، قدرتمندتر کنید، باید اپلیکیشن ووکامرسی  خود را که دارای مزایای فراوانی است داشته باشید.

از همه مهمتر دسترسی به یک اپلیکیشن موبایل با یک لمس، بسیار راحت تر از وب سایت است که نیازمند تایپ URL وب سایت در تلفن است. و این دلیلی است که همه استفاده از اپلیکیشن فیس بوک را به جای سایت ترجیح می دهند.

چه زمانی داشتن اپلیکیشن ووکامرسی ضرورت پیدا می کند؟

اگرچه یک وب سایت دارای مزایای متعددی می باشد، اما در بعضی موارد نیازمند ارائه سرویس به کاربر به روی دستگاهی که استفاده می کند خواهد بود. برای مثال:

بازی: یک اپلیکیشن بهترین انتخاب برای یک بازی رقابتی است.
عملکرد: اگر نیازمندی های شما مختص به موبایل است، مانند تماس گرفتن، اس ام اس و… کارکردن با اپلیکیشن ساده تر خواهد بود.
دسترسی آفلاین :اگر می خواهید برای کاربران خود امکان دسترسی آفلاین به محتوا را فراهم کنید، باید به ساخت یک اپلیکیشن موبایل بیاندیشید.
استفاده منظم: اگر فکر می کنید که کاربران به صورت منظم از برنامه شما استفاده می کنند، پس داشتن یک اپلیکیشن منطقی است.
تجارت الکترونیک: اگر محصولاتی را آنلاین به فروش می رسانید، برای شما مفید خواهد بود که  فروشگاه الکترونیکی خود را به یک برنامه تجارت الکترونیک تبدیل کنید. تجزیه و تحلیل رفتار خرید مشتریان نشان می دهد که بیش از یک چهارم از خریداران ابتدا محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن جستجو می کنند.

در واقع اپلیکیشن های فروشگاهی به مشتریان اجازه می دهند تا در مورد پیشنهادات و تخفیف های فعلی فروشگاه ها و قیمت ها مطلع شوند، خرید آنلاین انجام دهند یا بهترین زمان برای رفتن به فروشگاه را پیدا کنند. بنابراین، صاحبان سایت های فروشگاهی می توانند و باید با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یک ابزار قدرتمند به مشتریان خود برای خرید کالاها و خدمات ارائه دهند.

چگونه می توان یک اپلیکیشن موبایل نه الزاما اپلیکیشن فروشگاهی ساخت؟

وقتی که شما وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی می کنید به برنامه اندروید و آیفون نیاز پیدا خواهید کرد تا از طریق آن امکانات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. برای ساخت برنامه اندروید و آیفون باید مهارت برنامه نویسی بالایی داشته باشید و یا اینکه با سرمایه گذاری یک فرد ماهر را برای کدنویسی و ساخت برنامه اندروید و آیفون استخدام کنید.

اگر برنامه نویس خوبی نیستید و می خواهید هزینه کمتری برای ساخت برنامه اندروید و آیفون صرف کنید استفاده از سایت های ساخت برنامه اندروید و آیفون آنلاین پیشنهاد می شود. می توانید با استفاده از سایت های اپلیکیشن ساز در کمترین زمان ممکن، یک فروشگاه وب ایجاد کنید.

تعدادی از پلاگین ها و سرویس های برنامه سازی وجود دارند که می توانند در مدت کوتاهی یک سایت وردپرس را به یک اپلیکیشن کاملا کاربردی تبدیل کنند. Adobe PhoneGap Build ، Mobiloud ، WiziApp و … نمونه هایی از این سرویس ها هستند.

اپچار یک سایت جالب و فارسی است که امکان ساخت اپلیکیشن های ووکامرس بدون نیاز به آشنایی با دانش برنامه نویسی را محقق می‌کند. مراحل ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرسی اندروید و ios در این سایت به شیوه ای طراحی شده که کاربر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند اپلیکیشن  فروشگاهی ووکامرسی اندروید و  ios مورد نظرش را طراحی نماید.

اپچار سعی داشته تا بهترین و جامع ترین سرویس آنلاین اپلیکیشن ساز فارسی را طراحی کند و به جرأت می‌توان مدعی شد که در این راستا موفق بوده است. با استفاده از سرویس سایت اپچار می‌توانید برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS اپلیکیشن های اختصاصی خود را تولید نمایید.

میخواهم اپلیکیشن ووکامرس خودم را داشته باشم

نمونه ای از اپلیکشن ووکامرس اپچار:

اپلیکیشن ووکامرس

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟