تاثیر اپلیکیشن ها بر کسب وکار

تاثیر اپلیکیشن ها بر کسب وکار

چنان چه می خواهید انقلاب عظیمی در کسب و کار تان ایجاد کنید به شما پیشنهاد می دهیم با این مقاله همراه باشید .قبل از هر چیزی لازم می دانیم در مورد اپلیکیشن توضیحاتی مختصر خدمتتان ارائه دهیم

اپلیکیشن چیست:

اپلیکیشن ( (Application: نوعی نرم‌افزار کامپیوتری است که برای استفاده کاربر نهایی (End-User) طراحی می‌شود.این برنامه نرم‌افزاری را شما می‌توانید از طریق موبایل یا هر دستگاه قابل‌حمل دیگر دانلود کنید و به‌طور مستقیم به آن دسترسی داشته باشید. اکثر نرم‌افزارهایی که ما روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم شامل این تعریف می‌شوند وتنها نرم‌افزارهای سیستم نظیر  سیستم عامل ها یا زبان‌های برنامه نویسی جز اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند.

تاثیر اپلیکیشن ها :

امروزه اپلیکیشنها به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند.از آنجایی که تعداد افراد زیادی از موبایل های هوشمند  استفاده میکنند و از این طریق به اینترنت دسترسی دارند که قابل ذکر است این تعداد رو به افزایش می باشند،برای توسعه و تبلیغ  محصولات و خدمات تان  به غیر از وب سایت، اپلیکیشن های موبایل نیز می تواند در پیشبرد کسب و کارتان شما راهمراهی کند .

یک اپلیکیشن موبایل می تواند موتوری باشد که از مزایای کسب و کار سنتی نیز بهره می برد، مواردی از قبیل رضایت بیشتر مشتری و اگاهی بیشتر از محصولات.
امروزه در بسیاری از کشورها، اپلیکیشن‌های تجاری ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارتقای سطح ارائه خدمات و محصولات تجاری می‌باشند.

هر ماه تعداد بسیاری از اپلیکیشن‌های معروف، توسط میلیون‌ها کاربر دانلود و استفاده می‌شود؛. این‌که یک اپلیکیشن تا چه حد بتواند سودآور باشد، بستگی به تعداد افرادی دارد که از  آن app استفاده کنند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن ها:

در اینجا مزایای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارتان را به صورت مختصر بررسی میکنیم

1.سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.
2.ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن موبایل کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کند. در واقع نوتیفیکیشن های ارسالی برای اپ ها نیز تاثیر اپلیکیشن ها بر کسب و کار را شدت می بخشد.

3.کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.

4.ارتقا تصویر برند شما: ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است. اگر امروزه اپلکیشن و وب سایت خود را نداشته باشید، کاربران کسب و کار شما را برندی ضعیف و پیش پا افتاده می بینند.

5.به روز رسانی: مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می بینند و از جدیدترین اخبار شما مطلع می شوند. امروزه مردم از کسب و کارها انتظار دارند در سریع ترین حالت و راحت ترین حالت این اطلاعات را کسب نمایند.

6.افزایش فروش: اپلیکیشن کسب و کار، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می کند.

7.در دسترس بودن همیشگی برای مشتری:شما می توانید با طراحی یک اپلیکشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدمات تان را برای کاربران به اشتراک گذاشته ،بطوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.

8 . سهولت دسترسی : وقتی کاربران، وب سایت شما را مشاهده می کنند مطمئن می شوند که شما اپلیکیشن موبایل نیز دارید که آنها می توانند در هر جایی، با استفاده از تلفن های همراه خود از آن استفاده کنند. میل بیشتری به این دارند که از خدمات شما استفاده کنند .زیرا میدانند به سهولت در دسترس هستید.

امروزه کسی نمی تواند تاثیر اپلیکیشن ها را بر کسب و کار انکار کند. با اپچار می توانید به کسب و کار خود این مزایا را اضافه کنید.

و در نهایت به همه کسانی که دارای کسب وکار هستند و مایلند به غیر از مشتریان فعلی مشتریان جدیدی را جذب کنند و افزایش فروش داشته باشند با توجه به رونق گوشی های هوشمند پیشنهاد می دهیم یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ محصولات خود بسازند  که پیوستن به این فناوری می تواند تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما باشد .

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟