اپلیکیشن فروشگاهی در برند سازی

چگونه با کمترین هزینه و زمان برند و محصولات خود را در اختیار مشتری قرار دهید؟

جدیدترین راهکار بازاریابی موبایلی ،طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایل است
بازاریابی نقش بسیار مهمی در ارائه  هر کالای در بازار رقابتی دارد که انواع مختلف بازاریابی داریم یک نوع از این بازاریابی ها ،بازاریابی ارجاعی یا (referral marketing) می باشد که درواقع نوعی بازاریابی پنهان و فرعی به شمار می رود که در دنیای تجارت امروز نقش مهمی در توسعه کسب و کار دارد.

اپلیکیشن فروشگاهی

در این نوع بازاریابی ،شخصی به نام بازاریاب نقش مستقیمی ندارد بلکه مشتریان هستند که کار بازاریابی را به طور مستقیم انجام می دهند ،تنها عامل مؤثر برای بازاریابی ارجاعی دید خوب ومثبت مشتری نسبت به برند شما ست. زمانی که شما از این نوع بازاریابی استفاده می کنید میتوانید مشتریانتان  را درگیر برند خود کنید.

در بازاریابی ارجاعی یا بازاریابی دهان به دهان  اگر شما یک مشتری راضی داشته باشید از طریق صحبت کردن با دوستانش و افراد دیگربرای شما در عین برند سازی می تواند مشتری های  جدیدی جذب کند.شما به عنوان یک فروشنده اگر بتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید این مشتریان راضی نسبت به مشتریانی که تقریباً راضی هستند می توانند50 درصد بیشتر  سود آفرین باشند بنابراین راضی نگه داشتن مشتریان می تواند همیشه برای برند مهم باشد.

همان طور که می دانید رکن اصلی کسب وکارها مشتریان هستند در مقوله برند رکن اصلی،  دید مثبت مشتریان نسبت به برند شما می باشد.یکی از کارهای که  باعث ایجاد این دید مثبت می شود انجام داد این است که :آگاهی سازی نسبت به برندتان ایجاد کنید زمانی که مشتری ها متوجه شوند که افراد  دیگر نیز از این برند استفاده می کنند با خیالی آسوده تر اقدام به خرید و به همین راحتی طرفداران برند شما افزایش پیدا می کنند که موجب توسعه کسب و کار شما خواهد شد.

شما می توانید برای آگاه سازی برند خود از شبکه های اجتماعی بهره ببرید وقتی کاربری برند شما را فالو (دنبال) می کند دوستان آن نیز با برند شما به طور غیر مستقیم آشنا می شوند و لایک ها کامنت ها و اشتراک گذاری های که رخ می دهد تأثیر مثبتی بر روی برند شما خواهد داشت .

حال که با اهمیت  داشتن طرفدار برند آشنا شدید باید دید که چگونه می توان با کمترین هزینه و در کمترین زمان برند و محصولات خود را در اختیار مشتری قرار دهید یک راه حل مناسبی که در دنیای تجارت امروزه پیشنهاد می شود این است که از بازاریابی موبایلی استفاده کنید که جدیدترین راهکار بازاریابی موبایلی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی موبایل یا فروشگاه ساز اندروید یا IOS است که در کمترین زمان ممکن می توانید اپلیکیشن خود را در سراسر دنیا منتشر و از این طریق برند سازی کنید.

کاربرانی که اپلیکیشن فروشگاهی را دریافت می کنند که دارای ابزارهای حمایت از مشتری در اپلیکیشن فروشگاهی باشد بیش از هر امکان دیگری تحت تاثیر طرح های فروش و استراتژی های شما قرار می گیرند و بدین طریق، تجربه خرید مثبتی خواهند داشت. در صورتی که استراتژی های فروشگاهی شما، عالی چیده شوند، می توانید مشتریان ساده ی خود را به مشتریان راضی و مشتریان راضی را به طرفدار برند تبدیل کنید.

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟