مزیت تبلیغات با اپلیکیشن موبایل

تبلیغات با اپلیکیشن موبایل چیست و چه مزایایی دارد؟

تبلیغات علمی جدید  با عمری کمتر از یک قرن می باشد .تعاریف مختلفی برای تبلیغات تدوین کرده اند که وجه مشترک همه این تعاریف تلاش برای شناساندن کالا و خدمت به مخاطبان و مشتریان است که از طریق روش های گوناگون انجام می شود. می توان گفت: تبلیغات پل ارتباطی بین مخاطبان و شناساندن کالا به آنها می باشد بنابراین یک ابزار بسیار مهمی در موفقیت و یا عدم موفقیت یک کسب و کار می باشد.

در طی زمان و با پیشرفت فناوری و تکنولوژی روش های تبلیغاتی دستخوش تغییراتی شده است.

شاید ابتدایی ترین نوع تبلیغات پخش تراکت ها بوده است که با توسعه فناوری صنعت موبایل در ایران  جای خود را به پیامک داد.پیامک های تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی وهمه گیر شدن  اینترنت های همراه جای خود را به ایمیل ها و اپلیکیشن های موبایل تبلیغاتی داده است.

همان طور که میبینیدبا تغییر روشهای تبلیغاتی  اگر افراد بدون فراگیری شیوه های نوین تبلیغاتی که متناسب با نوع محصول و کسب و کار آنها می باشد  دست به تبلیغات بزنند  ممکن است در این راه به شکست محکوم شوند.

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب وکار تبلیغات است.
موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ راهی برای رساندن پیام به مخاطبین مورد نظر است اما سوالی که مطرح می شود این است که چگونه تبلیغات مؤثری داشته باشیم ؟

همان طور که گفته ایم با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت همراه تبلیغات اینترنتی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این تبلیغات که با استفاده ازاینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد که با استفاده از  نمایش دادن نامها ، علائم تجاری،شعارها و تصاویر به امر تبلیغات کمک زیادی می کند.

در زندگی روزمره افراد ،موبایل جایگاهی خاصی دارد و افراد به دنبال برنامه های کاربردی هستند که البته این برنامه ها باکیفیت خوب بسیار کم هستند و یا دانلود انها به صورت رایگان نمی باشد حال اگر افراد برنامه های کاربردی با محتوی جذاب  برای موبایل که به اصطلاح به آنها اپلیکیشن موبایل گفته می شود تهیه کنند و این اپلیکیشن ها را به صورت رایگان  در اختیار کاربران اینترنت قرار دهند در نتیجه باعث انتشار سریع اپلیکیشن موبایل در بین مخاطبان و بازارهدف می شوند  و معمولا مردم بیشتر طرفداراین نوع تبلیغات هستند.

تبلیغات با اپلیکیشن موبایل

مزیت تبلیغات با اپلیکیشن موبایل:

تبلیغات با  اپلیکیشن موبایل دارای مزیت های می باشد که به شرح آنها خواهیم پرداخت:
شاید مهمترین مزایای تبلیغات با اپلیکیشن موبایل ، هدفمند سازی تبلیغات می باشد به این صورت که شما می توانید تعیین کنید که برای  مردم در چه موقعیت جغرافیایی  و در چه ساعتی از شبانه روز  با کدام اپراتور موبایل در چه مدل کاربران اینترنتی  حتی با چه نوع گوشی همراهی نمایش داده شود . حتما تبلیغ شما باید مرتبط با فعالیتی که در حال انجام آن هستید باشد . مزایایی دیگری که دارد عبارت است از:

1.تبلیغ بین جامعه هدف به صورت متمرکز توزیع می شود زیرا اپلیکیشن موبایل توسط کسانی دانلود می شود که به این موضوع علاقه دارند.

2.انتشار سریع برنامه بین افراد بدلیل کاربردی بودن برنامه محتوی به صورت خود جوش بین دوستان و آشنایان توزیع می شود.

3. نداشتن تاریخ انقضا به عنوان مثال تبلیغ بوسیله یک بیلبورد تبلیغاتی و یا چاپ در روزنامه  حداکثر برای یک ماه دوام دارد در صورتی که این روش دارای ماندگاری بالایی است.

4.امکان اینکه سازمان با مشتری در ارتباط باشد و از بازخورد و نظرات آن مطلع شود در این روش وجود دارد .

5.در این روش تبلیغاتی امکان ارتباطی مشتری با اسپانسر و یا سازمان هنگام انتخاب یا خرید محصول می باشد

6.امکان برندسازی با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

7. حمایت مالی از یک برنامه مرتبط با کسب و کار علاوه بر اثرات تبلیغاتی و تاثیر بر رشد فروش و آگاهی برند می تواند در قالب یک فعالیت در راستای مسئولیت های اجتماعی سازمان تلقی گردد.

حال که با مزایای تبلیغات به وسیله ساخت اپلیکیشن موبایل آشنا شده اید شاید مایل باشید بدانید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید از تبلیغات با اپلیکیشن موبایل ها بهره مند شوید باید در ابتدا در سامانه مرتبط ثبت نام کنید در مرحله بعد می توانید سریعا تبلیغ خود را ایجاد کنید. یکی از مزیت های تبلیغات با اپلیکیشن موبایل این است که امکان ساخت چنین تبلیغاتی تحت هر پلت فرمی وجود دارد. شما می توانید تبلیغ خود را به مقاصد مختلف صفحه سایت، صفحات شبکه اجتماعی و… شخصی سازی کنید. علاوه بر این می توانید پروسه ی تبلیغات خود را از نظر نرخ کلیک ، میزان فروش و بازدهی و … به طور لحظه ای، دنبال کنید.

ابتدا اپلیکیشن خود را در اپچار بسازید و سپس از طریق تبلیغات با اپلیکیشن موبایل ، نصب مناسبی برای اپ های خود ایجاد کنید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟