4روش موفقیت در بازاریابی اپلیکیشن

 بازایابی اپلیکیشن موبایل خود را چگونه موفقیت آمیز جلو ببریم؟

امروزه با افزایش روز افزون دستگاه های هوشمند و همچنین کاربران استفاده کننده از این وسایل در سرتا سر جهان ،امروزه شاهد ظهور شیوه ی جدیدی در بازاریابی،به عنوان بازاریابی موبایلی  هستیم که یکی از زیر شاخه هایش بازاریابی موبایلی می باشد که فرایندی پیچیده وزمان بر است . هنگامی که یک صاحب کسب و کار تصمیم به ساخت اپلیکیشن برای توسعه کار ویا بازاریابی می گیرد باید از یک سری استراتژی های برای این امر استفاده کند تا بتواند به نتیجه دلخواه خود برسد.راهکارهای بازاریابی اپلیکیشنی مانند بسیاری از جوانب بازاریابی دیگر باید مشتری محور بوده و بتواند خواسته‌های مشتریان را برآورده کند تا باعث جذب آنها شود.

در زیر به بررسی یک سری از این استراتژی ها می پردازیم:

 1.مشتریان خود را بشناسید:

همان طور که گفتیم این بازاریابی نیز مشتری محور می باشد و هدف اصلی آن جذب مشتری و برآوردن نیاز آنها می باشد. شما به عنوان یک فروشنده باید مخاطبان خود را بشناسید و آنها را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید که این کار را با بررسی ترافیک بازدیدکنندگان از صفحات وب سایت تان می توانید انجام دهید با این کار بهتر می توانید نیازهای آنها را شناسایی ودر رفع آن بکوشید.

در سیستم اپلیکیشن ساز اپچار، سعی شده است برای اجرای این قسمت از کار، افزونه های متعددی طراحی شود تا بتوانید بر حسب نوع مشتری خود، امکانات مختلفی اضافه نمایید.

2.هدف اصلی خود را فراموش نکنید:

مشتریان کلیدی ترین رکن در صنعت اپلیکیشن هستند . هدف اصلی شما باید بیشترین و بهترین خدمت رسانی و امتیاز که از طریق اپلیکیشن می توانید به آنها ارائه دهید باشد.شما باید با مخاطبینتان یک ارتباط دو طرفه داشته باشید شما می توانید در صفحات اجتماعی اکانت داشته باشید و از نظریات آنها اگاه شوید و یا به آنها پیشنهادات وسوسه انگیز تخفیف ویژه ، بن خرید و … را بدهید با این اقدامات، اپلیکیشن  شما خیلی سریع رشد کرده و در بازار معروف می‌شود و در صدر لیست اپلیکیشن‌ها قرار خواهد گرفت.

3.تکنیک های بازاریابی تان را به روز کنید:

تلاش کنید که استراتژی های بازاریابی اپلیکیشن خود را ارتقا دهید برای این کار باید یکسری کارها انجام دهید مانند تیم های مدیریتی برای برنامه ها،ایجاد،تبلیغ و توسعه سرویس ها و خدمات تشکیل دهید و همچنین میتوانید پلت فرم های مناسب برای تبلیغات بر روی اپلیکیشن موبایل ایجاد کنیدو اطلاعات مشتریان خود را بایگانی و مدیریت کنید.

همچنین باید دوره های زمانی مشخصی  و همچنین ابزارها و امکانات لازم برای فعالیت های توسعه ی بلند مدت و کوتاه مدت مشخص کنید . به این منظور باید برنامه ریزی دقیق و مناسب  برای اجرایی کردن تکنیک های بازاریابی اپلیکیشنی خود داشته باشید.

4.انتخاب تکنولوژی موبایلی مناسب برای بازاریابی اپلیکیشن:

شاید یکی از بهترین تکنولوژی های موبایلی برای تبلیغات پیامک باشد زیرا هر موبایلی قابلیت دریافت آن را دارد و از طرفی ارزان و با صرفه میباشد.البته عیب های هم این روش دارد.

ولی با این حال جز پرنفوذترین و اقتصادی ترین سیستم های است که مخاطبان شما می توانند از آن استفاده کنند البته امروزه که اکثریت کاربران دارای گوشی های هوشمندی که دارای اینترنت همراه می باشند هستند ایجاد وب سایت ها و همچنین کانال های در پیام رسان های مانند تلگرام و واتس اپ و… می تواند ایده مناسبی به حساب آید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟