کسب درامد از اپلیکیشن ها

راه های کسب درامد از اپلیکیشن ها

کسب درامد از اپلیکیشن ها کار چندان آسانی نیست اما در ادامه موارد خدمت شما توضیح داده خواهد شد.

یکی از ساده ترین و قدیمی ترین روش های فروش اپلیکیشن ، دانلود غیر رایگان اپلیکیشن می باشد اما با توجه به اینکه متاسفانه اپلیکیشن های در بازار رقابتی وجود دارد که دارای کیفیت پایینی هستند کاربران دیگر میل به خرید اپ ها در استور مارکت ها ندارند مگر اینکه اپ ارائه شده دارای کیفیت بالا و طراحی جذابی باشد که البته باید کارایی های  مورد نیاز کاربر را نیز داشته باشد.

تا خود کاربران بازاریابان اپلیکیشن شما شوند و بقیه کاربران نیز، ترغیب به خرید اپ شما شوند. با توجه به گستردگی اپ ها و بالا رفتن انتظار کاربران احتمال اینکه شما در این راه به مشکل بربخورید زیاد می باشد . پس باید راه حل دیگری پیدا کنید تا بتوانید از کسب درامد از اپلیکیشن خود داشته باشید

در این مقاله سعی براین شده است که راه حل های را برای کسب درآمد از اپلیکیشن ها را به شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

کسب درامد

1.تبلیغ همراه با بازی

گاهی می توانید برای فروش محصولاتتان از طریق اپ ، یک بازی طراحی کنید. افراد بعد از مدت زمانی حین بازی علاقمند می شوند که آن محصول را داشته باشند و این اشتیاق باعث میشود که  اقدام به خرید آن محصول کنند. به همین سادگی!

2.استفاده از استراتژی  Freemium :

استراتژیFreemium  یک مدل فروش سرویس و محصول است که در آن اصل یک سرویس یا محصول کاملا رایگان است و قابلیت ها و سرویس های بعدی که معمولا حرفه ای تر است با پرداخت هزینه توسط مشتری قابل استفاده است.

شما هنگام استفاده از این استراتژی دانلود اپ را به صورت رایگان قرار دهید اما برای استفاده از بعضی از امکانات اپ ،  هزینه های را درخواست نمایید این روش به علت اینکه کاربر بدون پرداخت هزینه ای اپ شما را دریافت کرده است وبا محیط آن آشنا شده است

فقط کافی است شما توانسته باشید اعتمادش را نسبت به اپ خود جلب کرده باشید . مطمئنا کاربر اقدام به خرید اپلیکیشن شما می کند.

3.تبلیغات و تبلیغات برای کسب درامد بیشتر:

با توجه به گستردگی کاربران گوشی های هوشمند شما می توانید در هنگام اجرای اپ ، تبلیغات آنلاینی نیز انجام دهید در صورتی که تمام نکات تبلیغاتی را رعایت کرده باشید و تبلیغات شما نظر کاربر را جلب نماید می توانید امیدوار باشید که کاربر اقدام به خرید از اپلیکیشن  مورد نظر را می کند.

4. ساخت دو نسخه رایگان و فروشی از اپلیکیشن:

شما می توانید دو نسخه از اپخود تهیه کنید و یکی را رایگان و دیگر را غیر رایگان در اختیار کاربران قرار دهید

در اصل نسخه رایگان شما می تواند پلی باشد که کاربران بعد از مشاهده خصوصیات و کارایی اپلیکیشن  وارد نسخه فروشی شود و اپ شما را با تمام امکانات خریداری نمایند.

امروزه استورهای مختلفی در ایران وجود دارد که می توانید استراتژی های فروش اپلیکیشن خود و راه های کسب درامد را در آن ها اجرایی کنید. همانند کافه بازار و مایکت و …

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟