اپلیکیشن نیاز چه کسب وکارهای می باشد؟

اپلیکیشن، نیاز چه کسب وکارهایی می باشد؟

آیا می دانید فروش گوشی های هوشمند از فروش کامپیوتر  در جهان پیشی گرفته است؟ تا جایی که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از یک و نیم میلیارد دستگاه گوشی  هوشمند در سراسر دنیا به فروش برسد. از آنجایی که گوشی های هوشمند شما را قادر ساخته که در هر مکان و هر زمانی بتوانید یکسری عملیات اعم از یک تماس تلفنی ، عملیات بانکی ، خرید و فروش محصولات و هزاران عملیات دیگر  را انجام دهید ، این توانایی باعث شده که افراد در هر زمانی که وقت آزاد پیدا می کنند سری به اپلیکیشن های گوشی همراه خود بزنند به همین خاطر اپلیکیشن های موبایل تبدیل به بخش اصلی استرتژی های بازاریابی و فروش شده است .

با توجه به ضریب نفوذ بالای 140 درصدی موبایل در زندگی آدم ها باید اعتراف کنیم  آدم ها یا خوابند و یا آنلاین هستند البته در این امر دسترسی آسان  کاربران به اینترنت همراه  باعث شده که تنها یک درصد از مردم با گوشی های هوشمند خود وارد اینترنت نمی شوند .

با توجه به آنچه گفته شد به نظر شما نباید از این فرصت بالقوه برای جذب بیشتر مشتریان استفاده کرد؟

ابعاد مختلف استفاده از تلفن همراه در تجارت:

1.جنبه اقتصادی :

اگر شما مایل هستید مشتریان وفاداری داشته باشید  بهترین انتخاب بین اپلیکیشن موبایل و یک وب سایت ، اپلیکیشن موبایل می باشد زیرا اپلیکیشن موبایل را فقط لازم است کاربران یک بار دانلود کنند سپس با فرستادن یک نوتیفیکشن در زمان و مکان مناسب می توانید کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و دیگر نیازی به تبلیغات با هزینه زیاد نمی باشد.

در صورتی که کاربران وب سایت باید برای دریافت اطلاعات جدید هر بار به وب سایت شما سر بزنند و برای اینکه  این کار انجام شود شما باید برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه های اضافی  را متحمل شوید.

2.جنبه رقابتی:

همان طور که می دانید در تجارت امروز رقابت به صورت تنگاتنگ می باشد و حتی ثانیه ها نیز باارزش هستند اما  اگر رقیبان شما دارای اپلیکیشن می باشد نا امید نشوید که از آنها عقب مانده اید  زیرا  برای شما یکسری مزایا  هم بهمراه دارد از جمله :می توانید اپلیکیشن های رقیبان را از هر لحاظ بررسی کنید تا متوجه نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن آنها شوید و این فرصتی است که شما بتوانید اپلیکیشنی قوی تر و کارآمد تر بسازید. مزیت دیگری که دارد این است که دیگر نیازی به هزینه و وقت برای آموزش به کاربران ندارید .

فقط کافی است بررسی ها یتان را هر چه سریعتر شروع و اقدام به ساخت یک اپلیکیشن قوی کنید تا بتوانید تجربه کاربری خوبی در ذهن مخاطبین خود ایجاد کنید و آنها را مجذوب خود کنید.

3. جنبه اجتماعی:

اکثریت کاربران اینترنت قشر جوانی در سنین بین 16 تا 36 ساله هستند  حال اگر  این تعداد بیش از 25  درصد از کاربران اینترنت را تشکیل دهند یعنی اینکه بیش از یک چهارم مشتریان بالقوه شما با تکنولوژی موبایل و اینترنت آشنا یی دارند و تبلیغات شما را  می توانند از طریق تلفن های همراه دریافت کنند.

حال با یک نظر سنجی ساده از کاربران اینترنت می توانید بفهمید که آیا موقع آن رسیده که کسب وکار شما یک اپلیکیشن داشته باشد  برای این امر شما می توانید از مشتریان حضوری و همچنین در فضاهای مجازی این سوال را بپرسید که آیا مایل هستند که از طریق اپلیکیشن با محصولات شما آشنا شوند ؟ اگر جواب اکثریت مثبت بود یعنی اینکه شما باید دست به کارساخت یک اپلیکیشن  شوید.

4. جنبه تکنولوژی:

همان طور که میدانید در کشور مان ایران اینترنت های همراه نسل سوم و نسل چهارم  شروع به فعالیت کردند که از نظر سرعت پیشرفت بالایی داشته اند. هنگامی که شما برای کسب و کار خود به فکر یک اپلیکیشن می افتید این موضوع  را به کاربرانتان نشان می دهید که با تکنولوژی همراه هستید و به فکر راحتی  مشتریان خود هستید این امر باعث می شود کاربران به اپلیکیشن شما اهمیت بسیاری دهند.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟