چگونه کاربران را عاشق اپلیکیشن خود کنید (چگونه عشق مشتریان به اپلیکیشن را افزایش دهیم)؟

چگونه کاربران را عاشق اپلیکیشن خود کنید

عشق مشتریان به اپلیکیشن یعنی وفاداری ان ها.به علت تعداد زیاد اپلیکیشن ها در بازار تجارت ،کاربران نسبت به انتخاب  اپلیکیشن ها بسیار سخت گیر تر  عمل می کنند.هنگامی که کاربران وارد مارکت ها  ویا  صفحات استور می شوند شما به عنوان یک اپلیکیشن ساز باید بتوانید در نگاه اول، عشق مشتریان به اپلیکیشن را ایجاد کنید.

1.آیکون اپلیکیشن اولین جایگاه برای ایجاد عشق مشتریان به اپلیکیشن می باشد:

در نگاه اول برای کاربران چیزی که از یک آپ می بینند طراحی آیکون و رنگ و نام آن می باشد. نام برند شما بهتر است که یک نام ماندگار و مرتبط با کسب و کارتان باشد همچنین آیکون آپ شما  باید در در نظر مشتری خلاقانه ، با مفهوم دارای رنگ و سایز  مناسب باشد ، که قبلا  مقاله ای در مورد نکاتی که باید در طراحی آیکون اپلیکیشن مورد نظرتان باشد رابه صورت مشروح  خدمتتان ارائه نموده ایم.(لینک مربوط به مقاله)

2.صفحه آغازین اپلیکیشن:

پس از آنکه مرحله اول را به خوبی طی کردید و کاربر آپ شما را دانلود کرد نباید فکر کنید که کار تمام است بلکه برعکس تازه اینجا شروع آغاز کار شما می باشد.  حال  کاربر به سراغ صفحه آغازین(Splash screen) شما میرود که این صفحه باید شامل اطلاعاتی مانند لوگو اپلیکیشن ،نام سازنده آن، شعار سازنده و حتی  می تواند دارای جلوه های ویژه ای نیز باشد.هدف این صفحه اطلاع رسانی به کاربر و همچنین برای تحریک احساس کاربر می باشد. البته لود شدن این صفحه باید کمتر از چند ثانیه زمان ببرد که کاربر زیاد منتظر نماند. که در مقالات قبلی توضیحات جامعی در مورد چگونگی ساخت این صفحه خدمتتان ارائه نموده ایم.(لینک مربوط به مقاله)

3.صفحه اصلی اپلیکیشن:

هنگامی که آپ شما وارد صفحه اصلی خود شد اولین عناصری که در ابتدا به چشم کاربر می آید رنگ بندی ، مکان دکمه ها و متن اپلیکیشن می باشد که  متن باید بسیار خلاصه و مفید  و خالی از هر گونه مطلب اضافی باشد .

با توجه به اینکه هر چه آپ شما ساده تر طراحی شده باشد رغبت مشتری به استفاده ازآن بیشتر می باشد اما برای  بعضی از آپ ها که نسبتا پیچیده هستند بهتر است گزینه راهنما را داشته باشید که به صورت مختصر و صریح  کاربر را برای کار با اپلیکیشن مورد نظر راهنمایی کند .

البته  نمی توان ازتأثیر  به روز رسانی به موقع اپلیکیشن و فرستادن نوتیفکیشن های در زمان  مناسب در عاشق و وفادار کردن مشتریان  نسبت به اپلیکیشن خود چشم پوشی کرد.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟