سایت وردپرس را تبدیل به اپلیکیشن وردپرس اندرویدی کنید

سایت وردپرس را تبدیل به اپلیکیشن وردپرس اندرویدی کنید

اگر وب‌سایت دارید و به دنبال آن هستید که تعداد مخاطبان و مشتریان‌تان را افزایش دهید، باید به فکر ایجاد تنوع در رسانه و کانال‌های ارتباطی‌تان باشید. اپلیکیشن وردپرس اندرویدی یک کانال ارتباطی جدید، کارآمد و موثر است که می‌تواند مخاطبان هدفمندی که اهل تکنولوژی هستند را به سایت شما بیاورد.

البته شاید فکر کنید که طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف وقت و هزینه است. اما اگر وب سایت‌تان با وردپرس ساخته شده باشد، کارتان خیلی راحت‌تر خواهد بود. زیرا می‌توانید از سرویس‌های خودکار اپلیکیشن ساز وردپرس استفاده کنید و به سادگی سایت‌تان را تبدیل به اپلیکیشن وردپرس اندرویدی کنید.

مزایای اپلیکیشن وردپرس اندرویدی

اپلیکیشن وردپرسی اندرویدی

وردپرس دارای امکانات بسیار خوب و مفیدی است. به همین دلیل، بسیاری از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها با وردپرس ساخته می‌شوند. بسیاری از وب‌سایت‌هایی که با وردپرس ساخته می‌شوند ریسپانسیو (واکنش‌گرا) هستند و برای نمایش مطلوب در صفحه موبایل و تبلت بهینه‌سازی شده‌اند.

اگر شما هم دارای وب سایت وردپرس هستید، به احتمال زیاد وب‌سایت‌تان ریسپانسیو است و به خوبی در صفحه موبایل نمایش داده می‌شود.

اما صرف داشتن وب‌سایت واکنش‌گرای وردپرسی به معنای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه موبایل نیست. برای اینکه بتوانید بیشترین بهره را از منابع و امکانات موبایل ببرید، تعامل بهتری با آنان برقرار کنید، و تجربه کاربری جذابی را به آنان ارائه دهید، باید اپلیکیشن وردپرس اندرویدی بومی (Native) به آنان عرضه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات ساخت اپلیکیشن وردپرس اندرویدی به راحتی وب‌سایت وردپرس‌تان را به اپلیکیشن وردپرسی اندرویدی تبدیل کنید، بدون اینکه درگیر هزینه و دردسرهای ساخت آن شوید. این اپلیکیشن وردپرسی بر روی پلتفرم‌ اندروید  کار می‌کند. همچنین، اپلیکیشن وردپرس اندرویدی به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

یعنی شما فقط لازم است محتوای جدیدتان را روی وب‌سایت وردپرستان منتشر کنید. اپلیکیشن وردپرس اندرویدی بطور خودکار آن مطلب را در اپلیکیشن منتشر می‌کند. بدین ترتیب، نیازی نیست مجددا همان مطلب‌تان را به‌طور جداگانه در اپلیکیشن آپلود کنید.

همچنین، شما می‌توانید هرگاه مطلبی را در وب‌سایت‌تان منتشر کردید، آن‌را از طریق نوتیفیکیشن برای مخاطبان‌تان ارسال کنید. علاوه بر این، می‌توانید به اشتراک گذاری محتوای‌تان را تسهیل کنید. از این طریق، کاربران می‌توانند به راحتی از داخل اپلیکیشن وردپرس شما، مطلب‌تان را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند و نظرات‌شان را درباره مقاله‌تان ثبت کنند.

امکانات اپلیکیشن ساز آنلاین وردپرس اپ‌چار

اپلیکیشن وردپرس به شما کمک می‌کند تا ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبان سایت و وبلاگ‌تان برقرار کنید. شما می‌توانید با استفاده از سرویس اپلیکیشن‌ساز آنلاین وردپرس اپ‌چار در کمتر از 5 دقیقه این اپلیکیشن را برای سایت خود سفارشی‌سازی کرده و تحویل بگیرید.

کار کردن با سرویس اپلیکیشن وردپرس اپ‌چار بسیار راحت و ساده است. قیمت آن نیز مقرون به‌صرفه بوده و زمان راه‌اندازی آن کوتاه است. همچنین، سرویس اپلیکیشن وردپرس از پشتیبانی کامل برخوردار بوده و همواره در حال توسعه و به‌روزرسانی است.

در سرویس اپلیکیشن وردپرس اندرویدی می‌توانید صفحه اول اپ را بر اساس سلیقه خود چیدمان کنید. مدیر سایت می‌تواند با استفاده از ابزارهای مختلف، صفحه اول اپلیکیشن را مطابق با سلیقه و نوع کاربری خود ایجاد نماید.

همچنین، با استفاده از پست‌ساز، صفحه‌ساز، و فرم‌ها می‌توانید از امکانات درج متن، ویدیو، گرید، اسلایدر، دکمه، انواع دسته‌بندی، دسترسی‌های شبکه‌های اجتماعی، و سیستم پیام‌دهی استفاده کنید. علاوه بر این، با استفاده از امکان جستجو می‌توانید به راحتی در میان صفحات موجود در اپلیکیشن وردپرس جستجو کنید.

نحوه ساخت اپلیکیشن وردپرس اندرویدی با اپ‌چار

برای ساخت اپلیکیشن موبایل 3 راه وجود دارد: استخدام نیروی برنامه‌نویس موبایل، برون‌سپاری پروژه طراحی اپلیکیشن به شرکت‌های توسعه‌دهنده، و استفاده از سرویس‌های اپلیکیشن‌ساز خودکار.

استفاده از سرویس اپلیکیشن‌ساز، در مقایسه با 2 روش دیگری که در بالا گفته شد، راحت‌تر و به‌صرفه‌تر است؛ به‌خصوص اگر وب‌سایت وردپرسی دارید و می‌خواهید برای آن اپلیکیشن بسازید. ما در اپ‌چار، سرویس اپلیکیشن‌ساز خودکار را عرضه کرده‌ایم، که با استفاده از آن می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه، و همراه با 7 روز تست رایگان، اپلیکیشن وردپرسی اندروید خود را بسازید.

برای ساخت اپلیکیشن وردپرسی با اپلیکیشن‌ساز خودکار اپ‌چار، لازم است این 4 مرحله را طی کنید:

1- رنگ بندی

در قدم اول، با استفاده از نوار رنگ موجود، رنگ اصلی قالب گرافیکی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

2- نصب افزونه

در قدم دوم، افزونه (پلاگین) اپ‌چار را دانلود کرده و در وب‌سایت خود نصب و فعال‌سازی کنید. سپس، آدرس وب‌سایت خود را در پایین صفحه وارد کنید تا سیستم از نصب موفقیت‌آمیز پلاگین و امکان برقراری اتصال با آن اطمینان حاصل کند.

3- سفارشی‌سازی

در قدم سوم، مشخصات اپلیکیشن خود را وارد کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنید. در این بخش لازم است این اطلاعات را وارد کنید:

تلفن تماس
آدرس ایمیل، برای اینکه اطلاعات اپلیکیشن برای‌تان ایمیل شود
نام اپلیکیشن‌تان
یک تصویر برای آیکون اپلیکیشن
یک تصویر برای لوگوی اپلیکیشن
شعار اصلی مورد نظرتان، جهت نمایش در صفحه آغازین
شعار فرعی، جهت نمایش در پایین شعار اصلی صفحه آغازین

4- ثبت سفارش

در قدم چهارم، اطلاعاتی که وارد شده است را ثبت کرده، و اپلیکیشن خود را دریافت و دانلود کنید.

افزونه‌های اپ‌چار برای وردپرس

ما در اپ‌چار برای سرویس اپلیکیشن‌ساز وردپرس، افزونه (پلاگین) های مختلفی را طراحی و عرضه کرده‌ایم. این افزونه‌ها می‌توانند به شما در افزایش کارایی و امکانات اپلیکیشن‌تان کمک کنند.

صفحه‌ساز وبلاگی وردپرس

به‌وسیله پلاگین صفحه‌ساز وبلاگی وردپرس می‌توانید صفحه پست‌های‌تان را با سلیقه خودتان بسازید تا در اپ اندروید و iOS، با طراحی مورد پسندتان، نمایش داده شود.

اضافه کردن ویدیو به پست

با پلاگین نمایش «ویدیو» در اپ می‌توانید یک ویدیو را به قسمت پست‌ها اضافه نمایید. بعد از فعال شدن این افزونه، قسمتی به بخش ویرایش پست‌ها اضافه می‌گردد به نام video in app یا نمایش ویدیو در اپلیکیشن. در این قسمت شما می‌توانید ویدیوی‌تان را اضافه کنید.

فرم تماس با ما

با استفاده از این پلاگین، صفحه «تماس با ما» به اپلیکیشن وردپرس شما اضافه می‌گردد، و تمام نظرات، انتقادات و پیشنهاداتی که کاربران از طریق این فرم ارسال می‌کنند در سایت‌تان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، در صورت تمایل، این اطلاعات به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد و متعاقبا می‌توانید به کاربران‌تان پاسخ دهید.

ارسال نوتیفیکیشن بر اساس دسته‌بندی

با استفاده از پلاگین ارسال نوتیفیکیشن بر اساس دسته‌بندی می‌توانید، بر اساس نیاز کاربر و انتخاب او، به هر دسته‌بندی نوتیفیکیشن ارسال کنید.

ورود به وسیله پیامک

با استفاده از پلاگین ورود با پیامک می‌توانید برای ورود کاربران خود از «تایید هویت پیامکی» استفاده کنید.

صفحه‌ساز ساده

به وسیله پلاگین صفحه ساز ساده می‌توانید صفحه اول اپلیکیشن وردپرس خود را شخصی‌سازی کنید.

صفحه‌ساز به‌ازای دسته‌بندی‌های اصلی

با استفاده از این پلاگین صفحه‌ساز می‌توانید برای اپلیکیشن وردپرس خود، به ازای هر دسته‌بندی اصلی، یک صفحه مجزا بسازید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟