بهبود خدمات مشتریان بوسیله اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios با این 4 روش

بهبود خدمات مشتریان بوسیله اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و  ios با این 4 روش

با تکنولوژی موبایلی که امروزه در دسترس است، مشتریان می‌توانند سریع‌تر از هر زمان دیگری، و با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و  ios و وب‌سایت‌های موبایلی، به اطلاعات دسترسی یابند و خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

خدمات مشتریان عامل اصلی شکست و پیروزی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهاست. اگر امکانات مناسب برای ارائه خدمات مشتریان را در اختیار ندارید و نمی‌توانید ارتباط مطلوبی با آنها برقرار کنید، باید انتظار ورشکستگی را داشته باشید.

ما در این مقاله اپچار، چهار پیشنهاد برای‌تان داریم و به شما اطمینان می‌دهیم که با انجام آنها بهترین خدمات مشتریان را از طریق موبایل ارائه خواهید داد.

اجازه دهید مشتریان خودشان خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند

این یعنی چه؟ این بدین معنا نیست که مشتریان‌تان را نادیده بگیرید. بلکه به این معناست که شما امکانی را فراهم کنید که مشتریان‌تان بتوانند به راحتی آن چیزی که می‌خواهند را بیابند و از آن استفاده کنند؛ و در عین حال، اگر سوالی داشتند یا اطلاعاتی خواستند بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. این کار را به راحتی می‌توان از طریق اپلیکیشن فرو انجام داد.

اطلاعات کاربردی و راهکارهای‌تان را از طریق اپلیکیشن موبایل و در یک قالب ساده و خوانا ارائه دهید. با این کار می‌توانید مشتریان‌تان را همواره به‌روز نگه دارید، اطلاعات مورد نیازشان را از طریق گوشی موبایل در اختیارشان بگذارید، و خدمات مشتریان مطلوبی را به آنان ارائه دهید.

با اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios می‌توان سوالات مشتریان را کاهش داد

درست است. مشتریان در این عصر ارتباطات انتظار دارند که در طول ساعات شبانه‌روز به درخواست‌های‌شان رسیدگی شود. انتظارات آنها بالاست و باید بتوانید به این انتظارات پاسخ دهید. البته بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک نمی‌توانند یک مرکز تماس پیشرفته راه‌اندازی نمایند و کارمند استخدام کنند تا پاسخگویی شبانه‌روزی داشته باشند. اما می‌توانند با استفاده از روش‌های دیگر خدماتی شبیه به این را ارائه دهند.

اگر کسب‌و‌کار شما اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و  ios داشته باشد، بسیاری از مشتریان ابتدا به اپلیکیشن مراجعه خواهند کرد تا پاسخ سوالات‌شان را آنجا پیدا کنند. این باعث خواهد شد که کمتر به شما زنگ بزنند، و بدین ترتیب تعداد تماس‌ها با بخش خدمات مشتریان کاهش خواهد یافت.

برندسازی با خدمات مشتریان

داشتن بخش خدمات مشتریان که به موقع پاسخگو باشد و به خوبی کارش را انجام دهد به برندسازی شما و کسب رضایت و اعتماد مشتری کمک زیادی خواهد کرد. شرکت‌های موفق، ارتباطات روزمره با مشتریان را به یک تجربه‌ی فوق‌العاده و رضایت‌بخش برای مشتری تبدیل می‌کنند و اعتماد او را به شرکت خود افزایش می‌دهند. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل نیز این ارتباط فوق‌العاده را با مشتری ایجاد کنید و به گونه‌ای به خواسته‌های او پاسخ دهید که از خدمات‌تان لذت ببرد و بیش از پیش به شما اعتماد کند. و به یاد داشته باشید، بهترین تبلیغ این است که مشتری را راضی نگه دارید.

از خدمات مشتریان خود بازخورد بگیرید

این موضوع بسیار مهمی است، به خصوص اگر کسب‌و‌کار شما به تازگی وارد بازار شده. مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارها باید همیشه در جریان آنچه در شرکت می‌گذرد باشند. باید مشکلات احتمالی را ببینند، بدانند که کدام بخش‌ها به درستی کار می‌کنند و کدامیک اشکال دارند، و چیزهایی که مشتری را راضی یا ناراضی می‌کند را بشناسند.

بنابراین، باید همواره بازخورد گرفت و اصلاحات مورد نیاز را انجام داد. پس، نحوه انجام کار را به دقت زیر نظر بگیرید. این موضوع مهمی است و در صورت بروز مشکل، به بخش خدمات مشتریان شما برای پاسخگویی بهتر کمک می‌کند.

بخش خدمات مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. به خصوص اگر آن کسب‌و‌کار به تازگی شروع به فعالیت کرده باشد. با توجه به اینکه اپلیکیشن‌ فروشگاهی اندروید و ios  این روزها همانند یک مرکز تماس 24 ساعته عمل می‌کنند، می‌توانند به خوبی به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهند و بر مخاطب تاثیر بسیار مثبتی بگذارند.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟