لاگین اجباری اپلیکیشن ساز اپچار

فعالسازی و تنظیم افزونه:

برای فعال سازی  افزونه ی لاگین اجباری ، مانند سایر افزونه های اختصاصی اپچار لازم است تا لایسنس آن را ازسایت خریداری کردی و در قسمت اپچار- افزونه های اپچار – افزونه لاگین اجباری وارد نمایید و گزینه فعال کردن را بزنید. در زمان کپی کردن لایسنس از سایت اپچار، بعد از کپی ابتدا در محیط غیر وب past نمایید و سپس از آنجا کپی کنید و در سایت خود فعال نمایید.

لاگین اجباری

پس از فعال کردن پلاگین، گزینه ی “لاگین اجباری”  در قسمت اپچار- تنظیمات  (قسمت تنظیمات افزونه ها) اضافه خواهد شد. با زدن تیک این گزینه حالت لاگین اجباری فعال خواهد شد.

نمایش افزونه در اپلیکیشن:

در این حالت کاربر با باز کردن اپلیکیشن با صفحه ای مانند صفحه زیر مواجه خواهد شد:

این صفحه از کاربر میخواهد تا برای مشاهده محصولات و محتوای اپلیکیشن ثبت نام کند و یا در صورتی که قبلا ثبت نام کرده، لاگین کند.

لاگین اجباری

برای غیر فعال کردن حالت ورود اجباری در اپلیکیشن های فروشگاهی کافی است تا از در محیط ووکامرس به قسمت اپجار- تنظیمات رفته و تیک گزینه “لاگین اجباری” را بردارید و تغییرات را ذخیره کنید.

نکته: این افزونه با افزونه ی لاگین از طریق پیامک نیز هماهنگ می باشد و اگر هر دو افزونه فعال باشد، ابتدا شماره موبایل دریافت می شود و سپس مشتریان می توانند  محصولات شما را مشاهده نمایند.

لاگین اجباری

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟