آیا ساخت اپلیکیشن وردپرس، شما را حرفه ای نشان می دهد؟

آیا ساخت اپلیکیشن وردپرس، شما را حرفه ای نشان می دهد؟

وردپرس پلت فرم محبوب 73 میلیون وب سایت در سراسر جهان است. این برنامه با ویجت ها، پلاگین ها، تم ها و قالب هایی ارائه می شود که هزینه و زمان توسعۀ وب سایت را کاهش داده و برای کسب و کار عالی هستند.

با توجه به روند تغییرات بازار و رشد فزایندۀ تلفن های همراه، کسب و کارها بر روی تلفن های همراه با هم رقابت می کنند در نهایت، یک حرکت به سوی وب سایت سازگار با تلفن همراه شروع می شود.

این سیگنال نشان دهندۀ ضرورت داشتن اپلیکیشن وردپرس است زیرا با گذشت زمان، عادت استفاده کنندگان از محتوا تغییر کرده و داشتن وب سایت سازگار با تلفن همراه کافی نیست.

چند آمار برای به اشتراک گذاشتن

•    تا سال 2019 تعداد کاربران تلفن همراه 5 میلیارد نفر خواهند بود.
•    47 درصد استفاده از تلفن همراه مربوط به اپلیکیشن های آن است.
•    بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده از رسانه های دیجیتال از طریق برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند.

کاملاً آشکار است که تنها با داشتن وب سایت سازگار با تلفن همراه(واکنشگرا) بسیاری از فرصت ها از دست خواهد رفت اما با ایجاد یک اپلیکیشن وردپرس برای همراهی سایت وردپرسی خود، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد.

خوشبختانه تعداد زیاد افزونه های ارائه شده توسط WordPress تبدیل وردپرس به اپلیکیشن وردپرس را ساده تر کرده و مزایای بیشماری برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد. که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می شود.

مزایای ساخت اپلیکیشن وردپرس :

1-    قیمت

بزرگترین عامل بازدارنده برای ساخت اپلیکیشن وردپرس در کنار وب سایت موجود، هزینه، زمان و تلاش است. ایجاد یک اپلیکیشن جدید تلفن همراه سفارشی هزینه ای کمتر از 10 هزار دلار نخواهد داشت و زمان بر خواهد بود. این گزینه دلخواه صاحبان وب سایت های وردپرسی نیست.
پلاگین های  WordPress مانند MobiLoud و… راه حل های مقرون به صرفه ای هستند که باعث ساخت اپلیکیشن وردپرس  (با تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن) با قابلیت های متنوع در چند دقیقه می شوند.

2-    بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی

با وردپرس، ساخت اپلیکیشن وردپرس به سادگی نصب افزونه در وب سایت وردپرس است. ساخت اپلیکیشن وردپرس یا تبدیل سایت وردپرس به یک اپلیکیشن با افزونه وردپرس به دانش برنامه نویسی فوق العاده نیاز ندارد.
بدون حتی یک خط کدنویسی یا هزینه برای برنامه نویسی، هر نوع برنامه ای می توان برای سیستم عامل های مختلف ایجاد و منتشر کرد.

3-    معرفی بیشتر نام تجاری

بر طبق یک تحقیق ” کاربران گوشی های هوشمند 85 درصد از زمان استفاده از گوشی را در اپلیکیشن های موبایل صرف می کنند”
این گزارش بیان می کند که کاربران نام تجاری را در گوشی خود جستجو می کنند. با ایجاد یک اپلیکیشن تلفن همراه که در آن نماد و پیام برند نمایش داده شده است، ترافیک سایت افزایش می یابد و تعداد کاربران در مورد نام تجاری شما اطلاع می یابند.

با استفاده از افزونه های وردپرس محتوای وب به طور خودکار با اپلیکیشن همگام می شود و تعداد بیشتری از کاربران با سرویس ها و یا محصولات ارائه شده با نام تجاری شما آشنا می شوند.

اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی هستید اپلیکیشن فروشگاهی رو به دلیل کاربر پسند بودن و استفاده راحتتر کاربر باید در برنامه خود داشته باشید.

4-    افزایش ترافیک سایت

با استفاده از وب سایت وردپرس، تنها ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجو و نه تلفن های همراه ایجاد می شود. درحال حاضر، کاربران اپلیکیشن های موبایل بیشتر از استفاده کنندگان از سایت ها هستند.

زمانیکه وب سایت ها به اپلیکیشن های موبایل تبدیل می شوند، می توان آن ها را در پلت فرم های مارکت مانند مثل Google Play store و … ارائه کرد. که به نوبۀ خود در بدست آوردن ترافیک هم از اپلیکیشن موبایل و هم از وب سایت برای کسب و کار شما کمک کننده است.

5-    افزایش حمایت

توانایی پیگیری فعالیت های کاربران در اپلیکیشن های موبایل، اولویت های کاربران را مشخص می کند. بر اساس گزارشات، پیام های مناسب و یا اعلان ها به کاربران جدید یا موجود ارسال می شود. این مدیریت هوشمند بازدیدهای مکرر را سبب شده به حفظ کاربر و فروش بیشتر کمک می کند.

این 5 مزیت باعث می شوند که اگر برای کسب و کار اینترنتی خود که بر پایه سایت وردپرس ساخته شده است برنامه دراز مدتی دارید حتما به فکر ساخت نرم افزار اندروید برای سایت وردپرس و همچنین در فاز بعد ساخت نرم افزار ios برای سایت وردپرس تان باشید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟