اپلیکیشن فروشگاهی عامل افزایش خرید مشتری

بررسی تجربه های کسانی که برای فروش محصولات خود از “اپلیکیشن فروشگاهی” استفاده می کنند نشان داده است که اگر شما نیز برای فروش خود اقدام به استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی کنید، به راحتی می توانید همانطور که دوست دارید مشتریانتان را با اهداف خود پیش ببرید.
که البته به طور قطع میزان توفیق شما در این مسیر بستگی به نوع طراحی ،قدرت عملکرد اپلیکیشن و نوع استراتژی فروش شما دارد.

در حقیقت اپلیکیشن فروشگاهی به دلیل اینکه تمامی محصولات را پیش روی مشتریان می گذارند و مشتری بدون هیچ محدودیتی و در هرشرایط زمانی و مکانی می تواند کالاهای شما را ببیند ذاتا این قابلیت منحصربفرد را دارا می باشند  که کاربران را برای خرید چند قلم جنس، و یا حتی خرید های بعدی ترغیب نمایند.

به طور واضح تر اپلیکیشن فروشگاهی تقریبا هیچ یک از محدودیت ها و موانع فروشگاههای واقعی وحتی وبسایت های فروشگاهی را ندارد به عنوان مثال شما دارای فروشگاهی می باشید که دارای هم تنوع کالایی زیاد وهم  تعداد کالاهای زیاد می باشید و یک مشتری علی رغم علاقه به تعداد زیادی از کالاهای شما امکان صرف وقت زیاد برای گشتن در فروشگاه شما ، دیدن تمامی کالاها و پیدا کردن کالاهای مورد علاقه خود را ندارد و به همین دلیل یا از خرید بسیاری از کالاها به جز کالاهای غیر ضروری خود منصرف می شود و یا فرصت این کار را پیدا نمی کند در این شرایط ، شما با تهیه یک اپلیکیشن فروشگاهی و ارائه آن به مشتریان خود می توانید مشتریان خود را به این سمت سوق دهید که در هرشرایط که فرصت دارند ، بدون محدودیت به اپلیکیشن فروشگاهی شما مراجعه نمایند و با پیدا کردن محصولات مورد علاقه خود از بین محصولات شما اقدام به خرید آنها کنند.

حال اگر مشتری بداند که درصورت داشتن اپلیکیشن فروشگاهی شما حتی بصورت آفلاین (که این خود مهمترین وجه تمایز یک اپلیکیشن فروشگاهی با یک وب سایت فروشگاهی می باشد) نیز می تواند از محصولاتتان در اپلیکیشن شما بازدید نماید قطعا تمایل آنها برای استفاده از اپلیکیشن شما بیشتر خواهد شد.

اپچار به شما این امکان را می دهد محصولات خود را بدون هیچ محدودیتی به مشتریانتان عرضه کنید حتی اگر وب سایت فروشگاهی هم نداشته باشید بازهم امکان بهره برداری از اپلیکیشن فروشگاهی APPCHAR را دارید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟