افزایش سفارشات با اپلیکیشن فروشگاهی

چرا با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی افزایش تعداد سفارشات را داریم؟

هنگامی که شما تصمیم به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می گیرید در اصل یک مقر فروشگاهی موبایلی طراحی میکنید. پس از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی (اپلیکیشن ووکامرس) و ارائه آن به مشتریان نوبت  استفاده از استراتژی های برای عملکرد فروشتان از طریق اپلیکیشن بهتر شود.

ماهیت اپلیکیشن های فروشگاهی به این گونه است که مشتریان  را برای خرید اجناس ، و یا مراجعه های بعدی تشویق و ترغیب می کند. زیرا در اپلیکیشن های فروشگاهی تمام محصولات پیش روی مشتری می باشد و مانند فروشگاه واقعی محدودیت دید ندارد و همچنین مشتری بدون هیچ برخوردی با فروشنده و با راحتی کامل می تواند به دیدن اجناس و همچنین  مقایسه آنها و در نهایت خرید آن ها بپردازد.

یکی از مهمترین مزیت های اپلیکیشن های فروشگاهی این است که محصولات به طور کامل بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز در دسترس مشتری می باشد. در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.

به همین دلایل اگر یک فروشگاه واقعی اقدام به تهیه یک اپلیکیشن فروشگاهی کند می تواند بیش از آنچه که در تصور دارد به فروش خود کمک کند.

کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات ، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و … همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولید اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.

سامانه اپلیکیشن ساز  آنلاین فروشگاهی اپچار به شما امکان می دهد، با کمترین هزینه، در کمترین زمان، صاحب اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی خود شوید.

نمونه ای از مشتریان که سفارشات آن ها بعد از انتشار اپلیکیشن خود، پیشرفت چشمگیری داشت، اپلیکیشن شیائومی شاپ بوده است.

اپلیکیشن فروش

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟