اشتراک گذاری لینک معرفی به دوستان

یکی از محبوب ترین افزونه های اپلیکیشن ساز اپچار،  افزونه ی به اشتراک گذاری لینک معرفی به دوستان می باشد. اگر تمایل دارید که مشتریان شما، دوستان و آشنایان خود را به سمت استفاده از اپلیکیشن شما سوق دهند، بهترین روش، دادن هدیه ای کوچک  برای این اقدام است. از طریق این افزونه می توانید به ثبت نام کننده و معرفی کننده اعتبار برای خریدهای بعدی هدیه کنید. لازمه ی استفاده از این افزونه، داشتن افزونه ی کیف پول می باشد. در ادامه نحوه ی استفاده از افزونه برای شما شرح داده خواهد شد.

نحوه ی فعال سازی افزونه به اشتراک گذاری لینک معرفی به دوستان:

ابتدا از طریق سایت اپچار پلاگین را خریداری نمایید . بعد از خریداری لایسنس، کد فعالسازی در اکانت شما داخل سایت اپچار، صفحه ی داشبورد، پایین صفحه وجود دارد. کپی کرده و. سپس از داخل پنل سایت خود، لایسنس را در در قسمت افزونه های اپچار،  افزونه را فعال نمایید. همانند تصویر زیر:

معرفی به دوستان

 

پس از فعالسازی لایسنس، قسمت پلاگین های اپچار، کیف پول، تنظیمات فعال می شود.

معرفی به دوستان

مطابق تصویر بالا، 7 قسمت برای تنظیم وجود دارد.

قبل از توضیح در مورد موارد بالا، دو نکته قابل ذکر است.
نکته 1: شرط واریز اعتبار هدیه به کاربران، سفارش تکمیل شده است.
نکته 2: دو نوع کاربر وجود دارد. معرفی کننده (کسی که می خواهد اپ را معرفی کند) و معرفی شونده (کسی که اپ به آن معرفی شده و می خواهد اپ را نصب کند). در ادامه متن به این کاربران توجه کنید.

1- با فعالسازی این گزینه، گزینه ی معرفی به دوستان، در منو سمت راست اپلیکیشن نمایش داده می شود.

2- در این قسمت می توانید به سلیقه ی خود، عنوان افزونه در منو سمت راست اپ را انتخاب نمایید: مثلا اعتبار هدیه، معرفی کن جایزه بگیر و …..
3- در این قسمت شما متنی که به اشتراک گذاشته می شود را تعیین می کنید. می توانید متن دلخواه خود را قرار دهید. فقط فراموش نکنید لینک دانلود اپ ها (اندروید و  ios ) را قرار دهید. همچنین اینکه شورت کدها باید در متن باشند و پاک نشوند. معرفی شونده این متن را می بیند و بهتر است از جذابیت کافی برای جلب مخاطب برخوردار باشد.

4- این قسمت در اپلیکیشن قرار دارد. با زدن دکمه ی معرفی به دوستان، مشترکین  (معرفی کننده ها) این متن را مشاهده می کنند.

سه مورد بالا در اپلیکیشن:

5- در این قسمت شما می توانید مبلغی را تعیین کنید، که میزان حداقل خرید معرفی شونده می باشد تا اعتبار هدیه به آن ها اختصاص یابد. مثلا اگر بیش از 100 هزار تومان خرید انجام شد، بعد از تکمیل سفارش به کاربران (معرفی شونده و معرفی کننده)  اعتبار هدیه تخصیص داده شود. در صورتی که صفر باشد، یعنی با هر مقدار خریدی این اعتبار افزوده می شود.

نکته: معمولا از این میزان حداقل خرید در حالت بازاریابی ( always) استفاده می شود.

6- در این قسمت شما میزان مقداری اعتبار هدیه ای که می خواهید به معرفی کننده پرداخت کنید، تعیین می شود. مطابق تصویر شما باید دو مورد را قبل از هر چیزی تعیین تکلیف نمایید.
الف- میخواهید اعتبار، درصدی از سبد خرید باشد (حالت درصد)  مثلا 2 درصد یا یک مقدار ثابت  (ثابت)  مثلا 5000 تومان باشد.

ب- می خواهید با هر خرید معرفی شونده به کاربر معرفی کننده اعتبار اضافه شود (always) (این حالت بازاریابی پیدا میکند) یا اینکه فقط در خرید اول این میزان اضافه شود (only once).

7- این قسمت مشابه مورد 6 می باشد اما فقط اعتبارهایی است که از خرید معرفی شونده، به خود معرفی شونده داده می شود.

 

معرفی به دوستان در هنگام ثبت نام:

در حالت ثبت نام عادی:

2- ثبت نام پیامکی:

بعد از اینکه کاربر خرید تکمیل شده انجام داد، اعتبارهای تعیین شده به کیف پول کاربران افزوده می شود. مطابق توضیحاتی که در راهنمای کیف پول داده شد. هم ادمین سایت و هم مشتریان می توانند اعتبار خود و علت اضافه شدن اعتبار خود را مشاهده نمایند.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟