افزونه ی بارکدخوان

افزونه ی بارکدخوان به کاربران شما کمک می کند تا با اسکن بارکد محصول، اطلاعات محصول را مشاهده نمایند و خرید سریعتری داشته باشند.
این افزونه مناسب کسانی می باشد که در کنار فروشگاه اینترنتی خود، یک فروشگاه فیزیکی دارند یا محصولات سوپر مارکتی که به صورت مداوم سفارش داده می شوند و کاربران با اسکن بارکد می توانند روال یافتن محصول را سریعتر کنند.

نحوه ی فعال کردن افزونه ی بارکدخوان:

برای فعالسازی افزونه ی بارکدخوان کافی است ابتدا لایسنس افزونه را خریداری نمایید. سپس به قسمت افزونه های اپچار رفته و لایسنس خریداری شده را فعال نمایید.افزونه ی بارکدخوان

نکته بسیار مهم: با توجه به اینکه برای بارکدخوان دسترسی دوربین لازم است، حتما بعد از فعالسازی افزونه، ابتدا فایل اپلیکیشن را آپدیت نمایید. در نسخه ی جدید، دسترسی دوربین از کاربران دریافت می شود. این افزونه از معدود افزونه های ما می باشد که بعد از فعالسازی باید، اپلیکیشن اپدیت شود .( به علت هماهنگی با قوانین مارکت ها).

در صورت عدم آپدیت، پیامی همانند تصویر زیر مشاهده می کنید.

نحوه ی تعریف بارکد در  محصولات:

ابتدا به محصولات مدنظر خود بروید. سپس از قسمت جزئیات محصول، فهرست موجودی (انبارداری) ، در قسمت شناسه ی محصول، عددهای بارکد را قرار دهید.

 

نمایش در اپلیکیشن:

اگر محصول مدنظر شما در اپلیکیشن وجود داشته باشد:

 

اگر محصول مدنظر شما،  در اپلیکیشن وجود نداشته  باشد:

نکته مهم:

توجه نمایید که این افزونه برای محصولات ساده جوابگو می باشد. اگر محصولات متغیر باشند اما فقط شناسه ی عمومی آن پر شده باشد نیز قابل استفاده می باشد. اما اگر برای هر متغیر، شما شناسه ی  متفاوتی تعریف کرده باشید، اپلیکیشن قادر به  شناسایی درست آن نخواهد بود.

افزونه ی بارکدخوان

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟