افزونه ی بلاگ اپلیکیشن ساز اپچار

بسیاری از صاحبین اپ های فروشگاهی، تمایل دارند در کنار فروش کالا و خدمات ، مطالب کاربردی و محتواهای آموزشی،  در راستای خدمات فروشگاهشان را به مشتریان و مخاطبین خود ارائه کنند. در این راستا افزونه ی بلاگ طراحی شده است. در کنار این افزونه شما می توانید از افزونه ی صفحه ساز وبلاگ استفاده نمایید تا مطالب جذاب تر و زیباتر داشته باشید. آموزش این افزونه را می توانید در اینجا مطالعه نمایید.

نحوه ی فعالسازی افزونه بلاگ:

فعالسازی این افزونه، همانند دیگر افزونه های اپلیکیشن ساز اپچار می باشد. ابتدا باید افزونه خریداری شود. پس از خرید لایسنس فعالسازی افزونه در داشبورد اکانتتان در سایت اپچار قرار می گیرد. کافی است این لایسنس کپی شود و در در وردپرس خود، قسمت اپچار، افزونه های اپچار، بلاگ فعال شود.

نحوه ی تنظیم افزونه ی بلاگ:

این افزونه تنظیمات خاصی ندارد. پس از فعالسازی، تمامی مقالات قسمت نوشته های وردپرس داخل اپلیکیشن نمایش داده می شود. تنظیمات کوچکی برای نحوه ی نمایش بلاگ در قسمت تنظیمات اپچار وجود دارد که باید انجام شود.

قسمت اول، تعیین نام قسمت وبلاگ می باشد. نامی که تعیین می کنید در منوی اپلیکیشن نمایش داده می شود.

قسمت دوم در رابطه با  نمایش یا عدم نمایش دسته بندی های نوشته ها می باشد. بعد از کلیک بر نام  وبلاگ در قسمت منو:

حالت اول: نمایش لیستی از مقالت  حالت (posts) 

حالت دوم : نمایش دسته بندی های نوشته ها (categoris) نمایش داده می شود.

تصاویر این قسمت ها در ادامه وجود دارد. توجه نمایید قسمتی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است، مربوط به تنظیمات افزونه ی بلاگ می باشد.

افزونه ی بلاگ
افزونه ی بلاگ

نحوه ی نمایش در اپلیکیشن، حالت اول:

نحوه ی نمایش در اپلیکیشن، در حالت دوم:

تغییرات در تنظیمات صفحه ی اول اپلیکیشن با فعال شدن :

زمانی که افزونه ی بلاگ اضافه شود، یک المان به اسم لیست پست ها به صفحه ساز افزوده می شود. این المان لیستی از اخرین پست ها را در صفحه ی اول اپ نمایش می دهد. عنوان این قسمت را خودتان می توانید تعیین کنید.

 

با توجه به اینکه المان هایی همچون اسلایدر، گرید،تصویر تمام  عرض و دکمه قابلیت لینک شدن دارند (مطابق این مقاله) سه لینک جدید را قبول می کنند.

لینک به آیدی یک پست خاص، لینک به صفحه ی دسته بندی های بلاگ و لینک شدن به یک دسته ی خاص بلاگ (ایدی دسته باید ذکر شود). توجه نمایید اگر میخواهید به دسته ی خاص از پست یا صفحه ی دسته بندی های بلاگ لینک دهید باید در تنظیمات افزونه که در بالا شرح داده شد؛ حتما وضعیت دسته بندی را انتخاب نمایید.

نحوه ی دریافت آیدی دسته ی پست:

به لیست دسته بندی های نوشته ها بروید و سپس دکمه ی ویرایش دسته ی مدنظر خود را بزنید. در لینک صفحه، آیدی دسته را مشاهده می کنید.

نحوه ی یافتن آیدی پست (نوشته):

برای یافتن آیدی پست، کافی است دکمه ی ویرایش مقاله ی مدنظر خود را بزنید و در لینک نوشته، آیدی پست خود را مشاهده نمایید.

نکته: اگر در پست های خود از صفحه ساز یا کد استفاده نموده باشید، اپلیکیشن قادر به نمایش آن ها نیست.

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟