افزونه ی ویرایش فیلدهای ثبت نام

فعالسازی و تنظیم افزونه ی ویرایش فیلدهای ثبت نام

ابتدا باید افزونه ویرایش فیلدهای ثبت نام را از داخل سایت اپچار خریداری نمایید. یعد از خریداری لایسنس، افزونه در داشبورد شما در داخل سایت اپچار،  در پایین صفحه فعال می شود. شما بعد از کپی کردن لایسنس،می توانید آن را در سایت خود به صورت زیر فعال نمایید.

ویرایش فیلدهای ثبت نام

بعد از فعالسازی افزونه، در قسمت پلاگین های اپچار، تنظیمات مربوط به ویرایش فیلدهای ثبت نام ظاهر می شود  و مطابق تصویر زیر، تنظیمات باز می گردد.

مطابق تصویر بالا شما می توانید در هنگام ثبت نام کاربر، وضعیت رویت (حذف یا نمایش فیلد) و همچنین اجباری بودن را برای  سه فیلد نام، نام خانوادگی و نام کاربری تغییر دهید. همچنین برای این سه مورد می توانید مقادیر پیش فرض را تغییر دهید. مثلا  به جای نام کاربری، شماره موبایل دریافت نمایید و عنوان را نیز شماره موبایل کنید.
نکته1: توجه نمایید که حتما نوع فیلد (نوع مقدار فیلد) را تعیین نمایید تا به درستی کار کند. مثلا در مثال ما اگر نوع فیلد موبایل نباشد، کاربر می تواند هرچیزی وارد نماید و ثبت نام کن.

نکته 2: مطابق تصویر، ایمیل امکان حذف شدن ندارد و اجباری است. اگر می خواهید ایمیل نداشته باشید، می توانید از افزونه ی لاگین از طریق پیامک استفاده نمایید.

نکته 3: پسورد قابلیت حذف شدن ندارد و اجباری است.

در قسمت ورود کاربران نیز، می توانید فقط فیلد ایمیل یا نام کاربری را ویرایش نمایید.
نکته 4: اگر در تنظیمات ثبت نام، نام کاربری را بر روی شماره موبایل قرار دادید و نوع فیلد را نیز موبایل قرار دادید، حتما در این قسمت ورود نیز این مورد تنظیم شود تا کاربران بدون مشکل ورود کنند.

نکته 5: امکان افزودن فیلدهای دیگر وجود ندارد.

نمونه ای برای افزونه:

نمونه ای از تغییر را در تصویر مشاهده می کنید.فیلد نام خانوادگی حذف و فیلد نام کاربری به شماره موبایل تغییر یافت.

همان تغییرات در اپلیکیشن:

ویرایش فیلدهای ثبت نام

 

 

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟