تایید و تعلیق کاربران توسط مدیر

ممکن است شما کسب و کاری داشته باشید که نخواهید خدمات خود را به صورت عمومی عرضه کنید. و نیاز داشته باشید که کاربران تایید شده، فقط امکان خرید را داشته باشند. افزونه ی تایید و تعلیق کاربران توسط مدیر به همین علت ایجاد شده است.کسب و کارها می توانند از این افزونه در کنار افزونه ی لاگین اجباری استفاده نمایند.

نحوه ی فعال کردن افزونه ی تایید و تعلیق کاربران توسط مدیر:

برای این کار ابتدا باید لایسنس افزونه را از سایت اپچار خریداری نمایید.  بعد از خرید لایسنس، به سایت خود مراجعه نمایید و افزونه ی مدنظر را فعال نمایید.

تایید و تعلیق کاربران

بعد از فعالسازی لایسنس افزونه در اپلیکیشن، باید  از مخزن وردپرس، افزونه ی  wp approve usr را دانولد و نصب نمایید.

بعد از فعالسازی این افزونه،  باید به تنظیمات وردپرس رفته  در قسمت عمومی، گزینه ی همه می توانند ثبت نام کنند را تیک بزنید.

با این اقدام، سایت های فقط وردپرسی (وبلاگ ها) می توانند از این قضیه استفاده نمایند. با توجه به اینکه استفاده کننده از این افزونه، کاربران سایت های ووکامرسی هستند، افزونه ای توسط تیم اپچار آماده شده است که باید آن را از پشتیبانی اپچار در تلگرام یا واتس اپ به شماره ی 09130846260 دریافت نمایید. یا ثبت تیکت در سیستم اپچار.

بعد از آنکه آن افزونه نصب شد. افزونه ی تایید و تعلیق کاربران در سایت و اپلیکیشن فعال می شود.

نحوه ی نمایش افزونه ی تایید و تعلیق کاربران در سایت:

قبل از ثبت نام:

بعد از ثبت نام:

نمایش افزونه در اپلیکیشن:

بعد از  ثبت نام کاربران در سایت یا اپلیکیشن،  در پنل وردپرس خود، قسمت کاربران تعداد کاربران جدید نمایش داده می شود و همچنین اینکه  در لیست کاربران با پس زمینه ی کرمی رنگ مشخص می شوند. در زیر نام کاربری هر شخص، قسمتی برای تایید کاربر وجود دارد.

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟