تنظیمات افزونه ی تب سفارشی محصولات

با استفاده از افزونه اختصاصی تب سفارشی محصولات اپچار ، شما می توانید علاوه بر توضیحات محصول، تب های مختلفی برای بیان ویژگی های مختلف محصول ایجاد کنید.

فعالسازی و تنظیم افزونه ی تب سفارشی محصولات:

ابتدا افزونه را از سایت اپچار تهیه نمایید و سپس لایسنس خریداری شده را از صفحه ی داشبورد برداشته و در سایت خود فعال نمایید.

برای فعالسازی افزونه، ابتدا باید لایسنس افزونه را خریداری نمایید و سپس از قسمت افزونه های اپجار، لایسنس خریداری شده را فعال نمایید.

تب سفارشی محصولات

پس از فعالسازی افزونه تب سفارشی محصولات، به قسمت تنظیمات اپچار مراجعه نمایید و حداکثر تعداد تب مدنظر خود را تعیین نمایید (برای مثال ما 3 تب را در تنظیمات قرار داده ایم) . توجه نمایید به تعداد تب های تعیین شده، در هر محصول تب های سفارشی ایجاد می شود.

برای وارد کردن اطلاعات به محصول مدنظر خود مراجعه می کنیم و آن را ویرایش می کنیم (برای محصولات جدید نیز که این قسمت تب های سفارشی وجود دارد.).

در تب های سفارشی ایجاد شده (مثال ما سه تب دارد)  باید عنوان تب را ابتدا وارد نمایید و سپس توضیحات مدنظر خود را وارد نمایید. در مثال ما، 2 تب بیشتر پر نمی شود و فقط همین دو تب نمایش داده می شود.
نکته: این اطلاعات باید در هر محصول تعریف شود.

نکته: توجه کنید که حتما عنوان تب وارد شود. در غیر این صورت، اطلاعات نمایش داده نمی شود.

نمایش در اپلیکیشن:

تب ها به صورت کشو مانند باز می شوند و توضیحات نمایش داده می شود.

 

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟