تنظیمات افزونه ی زمان ارسال سفارش

بسیاری از مشتریان تمایل دارند سفارشات خود را در زمانی تحویل بگیرند که آمادگی دریافت ان را دارند. از طریق افزونه ی تعیین زمان ارسال سفارش توسط فروشگاه ، شما می توانید جدول زمان ارسال تعیین نمایید تا کاربر زمان تحویل را تعیین نمایید. اپلیکیشن ها فست فود و رستوران، خشکشویی ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها و … نیاز به این افزونه دارند تا خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه کنند.

نحوه ی فعال سازی افزونه ی تعیین زمان ارسال سفارش توسط فروشگاه:

ابتدا باید لایسنس افزونه ی تعیین زمان ارسال سفارش توسط فروشگاه از سایت اپچار خریداری شود.سپس از پشتیبانی اپچار، افزونه ی زمان ارسال را دریافت نمایید و بر روی سایت خود نصب کنید. همچنین در وردپرس، اپچار،قسمت افزونه های اپچار، لایسنس افزونه فعال گردد. در زبانه ی ووکامرس، یک تب جدید به اسم زمان ارسال سفارش وجود دارد، باید تنظیمات از این قسمت انجام شود.

زمان ارسال سفارش

مطابق تصویر بالا، شما ابتدا عنوان ساعت تحویل و روز تحویل را با توجه به سلیقه ی خود انجام می دهید. بعد هم تعداد روزهای قابل نمایش را تعیین کنید. تا 30 روز قابل نمایش می باشد. روز تعطیلی هم در لیست نمایش داده نمی شود.

دو قسمت مهم در عکس بالا وجود دارد. که به آن ها شماره داده شده است و در ادامه به صورن کامل توضیح داده خواهد شد.

1- در این قسمت شما باید بازه ی زمانی را وارد کنید. هر ردیف یک بازه ی زمانی می باشد.

2- زمان آماده سازی می باشد. زمان آماده سازی  باید بر حسب دقیقه و برای هر بازه تعیین شود.

این قسمت یکی از قسمت های مهم تنظیمات می باشد.  معمولا سیستم های سوپر مارکتی زمان خاصی لازم ندارد اما خشکشویی یا رستوران ها ممکن است که نیاز به زمان برای آماده سازی داشته باشند و برای مدیریت ارسال ها مناسب می باشد. مثلا می توانید تنظیم کنید سفارشاتی که باید 8 صبح ارسال شود، باید حداقل 760 دقیقه ی قبل ثبت سفارش شده باشند. اینگونه مدیریت زمان کار برای شما مناسب خواهد بود

در صورت خالی گذاشتن قسمت زمان آماده سازی، صفر در نظر گرفته می شود

تنظیم زمان ارسال برای هر محصول:

علاوه بر تنظیمات عمومی برای ارسال کالا، ممکن است شما سفارشاتی داشته باشید، که زمان آماده سازی متفاوتی دارند. می توانید به محصول مدنظر خود مراجعه نمایید و مطابق تصویر زیر، زمان آماده سازی آن را انحصاری وارد نمایید. مطابق تصویر، شما باید زمان را بر حسب دقیقه وارد نمایید.
نکته: زمان اماده سازی محصول خاص شما با زمان آماده سازی عمومی (زمانی که در هر بازه ی زمانی تعیین شده است) جمع می شود.
نکته 2: در صورتی که چندین محصول در سبد خرید باشد، بیشترین زمان آماده سازی برای جمع شدن با زمان آماده سازی محصول در نظر گرفته می شود.

تنظیم تاریخ :
اگر می خواهید که در کنار روزها، تاریخ هم نمایش داده شود، کافی است افزونه ی ووکامرس فارسی را بر روی سایت خود داشته باشید (احتمالا این افزونه در تمامی سایت های ووکامرسی ایرانی وجود دارد)  و سپس در قسمت ابزارها، تاریخ شمسی را فعال نمایید)

نحوه ی نمایش افزونه در اپلیکیشن:

نحوه ی نمایش اطلاعات در سفارش:

در جزئیات هر سفارش، پایین صفحه، قسمتی به نام زمینه های دلخواه وجود دارد. می توانید زمان ارسال را در ان مشاهده نمایید. البته در جزئیات سفارش، قسمت اطلاعات تسویه حساب نیز در دسترس است.

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟