تنظیمات نوتیفیکیشن اپلیکیشن

یکی از راه های ارتباط برقرار کردن با مشتریان ارسال نوتیفیکیشن می باشد. اگر از این امکان به درستی استفاده شود، تعامل مناسبی برقرار می شود. این امکان به صورت عمومی برای تمامی کاربران وجود دارد. استفاده از آن به بسیار آسان می باشد. در ادامه نحوه ی تنظیمات نوتیفیکیشن اپلیکیشن توضیح داده خواهد شد.

ارسال نوتیفیکیشن:

در افزونه ی اپچار قسمتی به اسم ارسال نوتیفیکیشن وجود دارد. این قسمت خود نیز به 4 تب تقسیم می شود و هر قسمت امکان خاصی را به شما می دهد.

1-تنظیمات نوتیفیکیشن

2- همه ی دستگاه ها

3- نمایش نوتیفیکیشن ها

4- ارسال نوتیفیکیشن دستی

نوتیفیکیشن اپلیکیشن

حال هر یک از موارد برای شما توضیح داده می شود.

تنظیمات نوتیفیکیشن:

اولین جایی که برای ارسال نوتیفیکیشن مهم است به ان توجه شود، تنظیمات است. با توجه به تصویر بالا، 7 قسمت اصلی وجود دارد.

1 و 2: api key  و app id زمانی اکه اپلیکیشن ساخته می شود در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن را کپی کنید و در کادرهای مدنظر قرار دهید. اگر در همان زمان این اقدام را انجام ندادید. می توانید بعدا به اکانت خود داخل اپچار مراجعه نمایید و از قسمت اطلاعات بیشتر این اطلاعات را دریافت نمایید.

 

3: اگر این گزینه تیک زده شده باشد،  در قسمت نمایش نوتیفیکیشن ها، وضعیت ارسال ها نمایش داده می شود

4: با این گزینه، به محض انتشار یک محصول جدید، به صورت اتوماتیک برای تمامی کاربران نوتیفیکیشن ارسال می شود.

توجه: اگر فروشگاهی دارید که به طور مداوم و در طول روز محصولات متنوعی به فروشگاه خود اضافه می کنید، از این گزینه استفاده ننمایید. زیرا باعث رنجش مشتریان از حجم بالای نوتیفیکیشن می شود.

5: محبوبترین نوع نوتیفیکیشن برای مخاطبان و فروشگاه ها، اعلام محصولات تخفیف دار می باشد. به محض اینکه محصولی قیمت تخفیف دار بگیرد، نوتیفیکیشن ارسال می شود.

6: زمانی که مشتریان سفارشی ثبت می کنند یا وضعیت سفارش تغییر می کند، نوتیفیکیشنی برای آن کاربر خاص ارسال می گردد.

7: پیام های نوتیفیکیشن اپلیکیشن در این قسمت مشخص شده اند. می توانید متن این پیام ها را ویرایش نمایید و به متن دلخواه ببرید. فقط از کدهایی که در نوتیفیکیشن ما قرار ندارد، استفاده ننمایید زیرا  نمایش داده نمی شود.

قسمت تنظیمات تمام شد و حال می توانیم مابقی قسمت ها را مشاهده کنیم.

همه ی دستگاه ها:

در اینجا می توانید لیست تمام دستگاه هایی که اپ شما را نصب کرده اند را مشاهده کنید. اگر کاربر در اپلیکیشن ثبت نام کرده باشد. در قسمت یوزر نیم، نمایش داده می شود. در غیر این صورت خالی خواهد بود (مطابق تصویر زیر).

شما می توانید کاربر مدنظر خود را از این قسمت شناسایی کنید و با کلیک بر روی قسمت مشخص شده بر روی عکس، ارسال نوتیفیکیشن به صورت دستی برای همین کاربر داشته باشید.

نمایش نوتیفیکیشن ها:

در این قسمت می توانید وضعیت ارسال نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنید.

ارسال نوتیفیکیشن دستی:

ممکن است در بعضی ایام همانند عیدها، جشن ها یا ایام سوگواری بخواهید پیام های خاصی برای کاربران خود ارسال کنید.  این قسمت برای این منظور تعبیه شده است.

نوتیفیکیشن اپلیکیشن کمک زیادی به شما برای تعاملات می کند. علاوه بر این حالت عمومی نوتیفیکیشن، ما دو افزونه ی جانبی در این رابطه هم داریم. افزونه ی نوتیفیکیشن پیشرفته که امکانات خاصی اضافه می کند. دیگری تاریخچه ی نوتیفیکیشن ها. 

نوتیفیکیشن پیشرفته، امکاناتی را به قسمت تنظیمات اضافه می کند که در راهنمای مختص به آن توضیح داده خواهد شد.

نمایی از نوتیفیکیشن های ارسالی:

توجه نمایید که متن ها را می توانید از قسمت تنظیمات تغییر دهید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟