زمان انقضای محصول

افزونه ی زمان انقضای محصول، به شما کمک می کند که بتوانید اپلیکیشن فروشگاهی خود را به یک اپلیکیشن تخفیفات مشابه نت برگ و تخفیفان تبدیل کنید.

نحوه ی فعالسازی افزونه ی زمان انقضای محصول:

ابتدا به سایت اپچار مراجعه نمایید و افزونه ی زمان انقضای محصول را خریداری نمایید. پس از خرید افزونه، لایسنس برای شما ایجاد می شود و یا کپی کردن و قرار دادن آن لایسنس در سایت خود، افزونه را فعال نمایید.

پس از فعالسازی افزونه، شما باید محصولات خود را به صورت زیر تعریف نمایید. این محصولات همانند دیگر محصولات می باشند.یک محصول با مشخصات مدنظر خود ایجاد می کنید. بد از قیمت گذاری آن، با توجه به اینکه محصولات نت برگی، محصولات تخفیف دار می باشند. قیمت اصلی و قیمت ویژه را وارد نمایید. سپس زمان شروع فروش و اتمام فروش را نیز همانند تصویر زیر تعیین نمایید.

زمان انقضای محصول

نمایش افزونه در اپلیکیشن:

محصولاتی که در زمان فروش هستند، یک شمارشگر زمان فروش در جزئیاتش افزوده می شود. و کاربر روزها و ساعات باقی مانده از فروش را متوجه می شود.

زمان انقضای محصول

 

حال هر محصولی که برایش تاریخ فروش تعیین نشده است یا اینکه زمان فروش آن به اتمام رسیده است، به وضعیت منقضی شده می رود و امکان خرید محصول از کاربر سلب می شود.

اگر تمایل داشته باشید، میزان تخفیف داده شده، بر روی محصول نمایش داده شود، کافی است، مطابق راهنمای تنظیمات، گزینه ی مدنظر خود را فعال نمایید.  در اپلیکیشن خود می توانید به دو صورت زیر، تخفیفات را نمایش دهید.

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟