لاگین از طریق پیامک اپچار را چگونه تنظیم کنیم؟

اپلیکیشن ساز اپچار یک پنل قوی برای ایجاد  اپلیکیشن فروشگاهی در پلتفرم های اندروید و ios است. در کنار این اپلیکیشن ، مشتریان ما می توانند از پلاگین های اختصاصی اپچار برای شخصی سازی هر چه بهتر اپلیکیشن های خود استفاده کنند. در این مقاله ما به معرفی پلاگین اختصاصی “لاگین از طریق پیامک” برای اپلیکیشن های فروشگاهی می پردازیم. همان طور که از اسم این پلاگین مشخص است، این افزونه به شما کمک میکند تا بتوانید قسمت ثبت نام و ورود به وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را تغییر دهید . با ما باشید با نحوه انجام تنظیمات و فعال سازی افزونه ی لاگین از طریق پیامک.

نصب و فعال سازی

قدم اول:  برای فعال سازی این افزونه ابتدا لازم است تا شما لایسنس این پلاگین را از سایت اپچار خریداری نمایید. پس از تکمیل مراحل خرید کد 16 رقمی در داشبورد شما در سایت اپچار نمایش داده می شود. این کد را در سایت ووکامرسی خود در بخش اپچار، افزونه های اپچار، لاگین از طریق پیامک وارد نمایید و گزینه فعال سازی را انتخاب کنید.حال این افزونه برای شما فعال شده است.

قدم دوم:  برای فعال سازی این افزونه، دریافت افزونه ی لاگین از طریق پیامک از پشتیبانی سایت اپچار. از طریق تلگرام با شماره ی 09130846260 ارتباط برقرار نمایید.

قدم سوم:  برای استفاده از این افزونه، مطابق توضیحات افزونه، تهیه ی پنل اس ام اس پیشرفته ی کاوه نگار می باشد.

تنظیمات افزونه ی لاگین از طریق پیام:

پس از نصب افزونه در وردپرس، به زبانه ی ووکامرس، قسمت جدیدی برای تنظیمات افزونه ی لاگین با پیامک افزوده می شود.

با ورود به تنظیمات این افزونه، با سه قسمت زیر مواجه می شوید:

تمامی اطلاعات موجود در تصویر باید به طور کامل اجرایی شود.

1- API KEY پنل کاوه نگار:

برای دریافت این API KEY، باید به پنل کاوه نگار مراجعه نمایید.در قسمت حساب من، می توانید این API KEY را مشاهده نمایید و پس از کپی کردن در تنظیمات افزونه قرار دهید.

2- نام الگوی اعتبار سنجی:

ابتدا باید به پنل کاوه نگار،قسمت اعتبار سنجی مراجعه نمایید و یک الگو مشابه تصویر ایجاد نمایید و نام ان را در تنظیمات افزونه قرار دهید. توجه نمایید که الگو باید تایید شود تا بر روی اپ فعال شود.

3- برگه ی اصلی ورود:

برای هماهنگی سایت و اپ باید در برگه های وردپرس برگه ای جدید (به برگه های اصلی ووکامرس به هیچ وجه دست نزنید) تعریف شود . کد  [lwsms_login] در ان برگه قرار گیرد. سپس در تنظیمات این افزونه، برگه ی ایجاد شده اختصاص داده شود. این برگه برای هماهنگ شدن ثبت نام در سایت و اپ الزامی است و باید در وب سایت برای ورود قرار گیرد.

نکته: این برگه الزامی است. اگر برگه ای به غیر از این برگه در تنظیمات قرار گیرد (مثا حساب من و …) و اگر برگه های اصلی ووکامرس برای این منظور ویرایش شود، وب سایت شما دچار اختلال می شود. در نتیجه  امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

به قسمت برگه ها بروید و ایجاد برگه ی جدید را کلیک کنید. سپس کد زیر را در متن قرار دهید.

پس از اجرای موارد بالا می توانید لاگین از طریق پیامک را برای اپ ووکامرسی و وب سایت  خود داشته باشید.

نحوه ی اجرای لاگین از طریق پیامک در وب سایت:

نهایتا زمانی که کاربر لاگین می کند، به برگه ی حساب کاربری خود منتقل می شود.

نحوه ی نمایش افزونه ی لاگین از طریق پیامک در اپلیکیشن:

در بالا مشاهده می کنید اگر افزونه ی لینک اشتراک گذاری معرفی به دوستان فعال باشد، در اولین لاگین یا همان ثبت نام به صورت بالا قابل مشاهده است. (اپلیکیشن با رنگ آبی تیره)

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟