پیشنهاد شگفت انگیز اپلیکیشن ساز اپچار

 پیشنهاد شگفت انگیز اپچار به شما کمک میکند تا محصولات تخفیف خورده و یا به اصطلاح پیشنهاد ویژه را در دسته بندی ای جداگانه در اپلیکیشن قرار دهید.این پلاگین  قابلیت قرار دادن محصولات در صفحه ی اول اپلیکیشن  به همراه یک تایمر 48 ساعته را ایجاد می کند .  همچنین می توانید تایمر را در  جزئیات خود محصول نیز نمایش دهید.

نحوه ی فعال سازی افزونه:

این افزونه نیز مطابق دیگر افزونه ها، ابتدا باید خریداری شود. پس از خرید افزونه، لایسنس فعالسازی در اکانت شما، قسما داشبورد،  در سایت اپچار نمایش داده می شود. لایسنس را کپی نمایید. به وب سایت خود بروید. به  اپچار، افزونه های اپچار مراجعه نمایید. و لایسنس را در محل خود قرار دهید  و پلاگین را فعال نمایید.

آموزش کار با افزونه پیشنهاد شگفت انگیز

ابتدا باید  به محصول مد نظر خود بروید. تخفیف را ایجاد نمایید. به محصول زمان بدهید. آغاز و پایان تخفیف باید کاملا مشخص باشد

اگر می خواهید تایمر شگفت انگیز بودن در جزئیات خود محصول نیز نمایش داده شود. باید در همان قسمت جرئیات محصول، قسمت اپچار مراجعه نمایید و تیک special offer product را فعال کنید.

پیشنهاد شگفت انگیز
پیشنهاد شگفت انگیز

در ادامه باید به تنظیمات صفحه ی اول اپلیکیشن خود مراجعه نمایید و در لیست المان های صفحه ساز، پیشنهاد شگفت انگیز را انتخاب نمایید. سپس در کادر ایجاد شده، آیدی  (شناسه )محصولات  تخفیف خورده ی خود را در المان مربوطه قرار دهید.

نحوه ی تعیین ایدی محصول:

آیدی یا شناسه ی محصول در لیست محصولات در دسترس شماست.

 نمایش افزونه در اپلیکیشن:

 

نکته مهم: توجه نمایید اگر ایدی محصولی را در صفحه ی اول قرار می دهید، حتما دقت نمایید که در صورتی که محصول را پاک کردید، ایدی آن را از صفحه ساز پاک کنید. 

آپدیت افزونه: شگفت انگیز به همراه تصویر

 شاید شما تمایل داشته باشید که ردیف محصولات شگفت انگیز را از بقیه ی لیست های محصولات متمایز کنید. برای این کار کافی است ابتدا یک تصویر مناسب برای محصولات خود تهیه کنید (شما می توانید هر ابعاد تصویری که تمایل دارید قرار دهید اما تصویر تستی ما ابعاد 330  (عرض تصویر) در 570 (ارتفاع تصویر) دارد)

حال همانند قبل، ابتدا یک ردیف محصولا شگفت انگیز ایجاد کنید و آیدی محصولات مدنظر خود را در محل مورد نظر قرار دهید. سپس دکمه ی ذخیره در تنظیمات را بزنید. بعد از ذخیره کردن اطلاعات، ردیف شگفت انگیز تغییر می کند. باید حالت  type2 را انتخاب نمایید و تصویر آماده شده را نیز انتخاب کنید. حال کافی است، دکمه ی ذخیره ی تغییرات را بزنید. 

 

نمایش آن در موبایل:

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟