تاریخچه ی نوتیفیکیشن ها

یکی از امکاناتی که سیستم اپلیکیشن ساز اپچار،  در اختیار کاربران خود قرار می دهد، ارسال نوتیفیکیشن می باشد که قبلا در مقاله ای به طور کامل تشریح شده است. علاوه بر وضعیت عادی نوتیفیکیشن، نوتیفیکیشن پیشرفته نیز در سیستم اپچار به صورت پلاگین تعبیه شده است. در کنار تمامی این امکانات برای ارسال نوتیفیکیشن، شما می توانید از طریق افزونه ی  تاریخچه ی نوتیفیکیشن ها، در اپلیکیشن، تمامی نوتیف های ارسالی به کاربر را نمایش دهید.

نحوه ی فعال سازی افزونه ی تاریخچه ی نوتیفیکیشن ها:

این افزونه، همانند دیگر افزونه ها، ابتدا باید در سایت اپچار خریداری شود. سپس لایسنس ایجاد شده در سایت اپچار را کپی کرده و  در داخل سایت خود فعال کنید.

پس از فعالسازی، در منو سمت راست اپلیکیشن، به نام پیام ها اضافه می شود. با کلیک بر روی قسمت پیام ها، دو قسمت در دسترس قرار می گیرد.پیام های عمومی و پیام های شخصی.

پیام های عمومی شامل پیام های تخفیفات، محصولات جدید یا نوتیف هایی است که به صورت دستی و به صورت عمومی ارسال شده است، می شود.

پیام های شخصی شامل نوتیف های تغییر وضعیت محصول و همچنین پیام های دستی که برای یک کاربر ارسال شده است، می شود.

تاریخچه ی نوتیفیکیشن ها

پاک کردن تاریخچه ی نوتیفکیشن ها:

ممکن است شما در بازه های تست اپلیکیشن خود، نوتیفیکیشن هایی را ارسال نموده باشید که نخواهید به مشتریان شما نمایش داده شود. و تمایل به پاک کردن این نوتیف ها را از تاریخچه ی نوتیفیکیشن های اپلیکیشن خود داشته باشید. برای این کار باید به هاست خود مراجعه کنید. به دیتا بیس خود مراجعه کنید.اپچار جدولی به اسم wp_appchar_notification_log دارد . کافی است در این اینجا، نوتیف های مدنظر خود را پاک کنید.

 

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟