زمان دریافت سفارش

در اپلیکیشن ساز اپچار سعی شده است که افزونه های کاربردی برای تمامی کسب و کارها نوشته شود. در این راستا برای مشاغل خدماتی همچون خشکشویی ها (همانند اپلیکیشن زودشور)، افزونه ی تعیین زمان دریافت سفارش توسط فروشگاه طراحی شده است تا بتوانند در زمان تعیین شده توسط مشتریان، به محل آن ها مراجعه نمایند و لباس های انها را تحویل بگیرند و در زمانی که توسط افزونه ی زمان ارسال سفارش توسط فروشگاه تعیین شده است ارسال نمایند. در ادامه نحوه ی اجرای تنظیمات شرح داده خواهد شد.

نحوه ی فعالسازی افزونه ی  تعیین زمان دریافت سفارش توسط فروشگاه:

برای فعالسازی افزونه، ابتدا باید افزونه از سایت اپلیکیشن ساز اپچار خریداری شود و سپس در پنل وردپرس خود، قسمت افزونه های اپچار، افزونه ی تعیین زمان دریافت سفارش توسط فروشگاه قرار گیرد و فعال شود. سپس در زبانه ی پلاگین های اپچار قسمت زیر قابل مشاهده است.

زمان دریافت سفارش

همانگونه که مشاهده می کنید این افزونه از چندین قسمت تشکیل شده است.

دو قسمت برای تعیین عنوان وجود دارد، یکی برای  روز مراجعه و یکی برای  ساعت مراجعه به محل باید تعیین شود. (داخل اپلیکیشن این دو عنوان ذکر می شود)

قسمت چهارم، تعیین زمان پردازش می باشد که بر حسب ساعت است. با توجه به نیاز شما به زمان برای مراجعه به محل، زمان منطقی و مناسب باید اعلام شود.

قسمت پنجم، تعداد روزهایی است که به کاربر نمایش داده می شود.

قسمت ششم، جدول هفتگی است. بر حسب روز می توانید زمان های متعدد تعیین نمایید. یا حتی بعضی از روزها خدماتی ارائه نکنید.

نحوه ی نمایش افزونه ی تعیین زمان دریافت سفارش توسط فروشگاه در اپلیکیشن:

 

نحوه ی نمایش اطلاعات در سفارش:

در جزئیات هر سفارش، قسمتی به نام زمینه های دلخواه وجود دارد. می توانید اطلاعات را از ان قسمت اخراج نمایید. در تصویر زیر اطلاعات افزونه ی تعیین زمان دریافت سفارش توسط فروشگاه را با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.

زمان دریافت سفارش

 

توجه نمایید تنظیمات این افزونه بر روی افزونه ی زمان ارسال تاثیر گذار است.

این افزونه نسخه ی وب ندارد .

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟