نحوه ی آپدیت اپلیکیشن اندروید

برای استفاده از امکانات جدید یا رفع مشکلات و باگ های موجود در اپلیکیشن، آپدیت هایی ارائه می شود و باید اپلیکشن ها نیز به نسخه ی جدید به روزرسانی شوند.

آپدیت ها در اپلیکیشن ساز اپچار، به دو صورت ارائه می شود. آپدیت های افزونه و آپدیت اپلیکیشن اندروید.

آپدیت افزونه ی اپچار:

زمانی که اپلیکیشن ساز اپچار، آپدیتی را برای افزونه ی خود ارائه می کند، با توجه به تنظیمات سیات شما، ممکن است به صورت خودکار به روزرسانی شود و شما متوجه این مورد نشوید. اما برای اطمینان از اینکه افزونه ی شما اخرین ورژن می باشد. باید به قسمت افزونه های نصب شده ی ساخت خود بروید و مطابق تصویر زیر،  دکمه ی بررسی جهت به روزرسانی را بزنید.

آپدیت اپلیکیشن اندروید

اگر افزونه آپدیت باشد،وردپرس به شما اعلام می کند که این افزونه آپدیت می باشد. اگر افزونه آپدیت نباشد، به شما پیغام می دهد که ورژن جدیدی از این برنامه آماده است.

دکمه ی هم اکنون به روز رسانی را بزنید تا افزونه به آخرین ورژنش برود.

آپدیت اپلیکیشن اندروید (فایل apk اپلیکیشن):

برای آپدیت اپلیکیشن اندروید  کافی است به اکانت خود داخل سایت اپچار مراجعه کنید. به قسمت اپلیکیشن ها مراجعه کنید. در لیست اپلیکیشن ها، اپلیکیشن مدنظر خود را پیدا کنید. به قسمت عملیات بروید.

در قسمت عملیات، ممکن است اپلیکیشن شما دو وضعیت 1 یا 2 را داشته باشند. اگر وضعیت دو است، یعنی پشتیبانی شما به اتمام رسیده و امکان آپدیت اپلیکیشن را ندارید و باید ابتدا هزینه ی پشتیبانی را پرداخت نمایید.

اگر وضعیت یک باشد، شما باید روی علامت سه نقطه کلیک کنید و ساخت مجدد اپلیکیشن را بزنید. نهایتا لینک دانلود جدید داده می شود و  می توانید نسخه ی جدید را وارد نمایید.

نکته: اگر اپلیکیشن آپدیت شود،  api key  و  app id تغییری نمی کند و نیازی به قرار دادن مجدد آن در تنظیمات نیست.

 

 

نظرتون درمورد این مقاله چیه؟!
fa_IR
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی اپچار اینجاست تا به سوالات شما پاسخ بده. هر سوالی دارید، بپرسید. در 24 ساعت آینده، در اسرع وقت به شما پاسخ میدیم.
? سلام. چه طوری می تونم کمکت کنم؟